Gå til innhold

ARRRGH! Sambo bruker stekeovnen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... TIL Å TØRKE VINTERSKOENE SINE I! Og så insisterer han på at det er heeeelt vanlig... "spesielt blant friluftsfolk".

Hva har jeg gjort for å fortjene dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det morsomste jeg har hørt på lenge! Hahaha. Skjønner at jeg ikke skal klage for mye på min da....

Skrevet

Hehe... nå måtte jeg flire :))

Har ikke hørt om dette før, tørker sko på badegulvet jeg.. Men nå er ikke jeg noe utpreget friluftsmenneske heller da...

Skrevet

Hehehehehe;) ..... det har jeg faktisk ikke hørt om noen som har gjort før;)

....ekstra smak på maten da?! hehe;)

Skrevet

Æsj.......... Er noe som heter skotørker!!!

Skrevet

Ja, eller motsatt! Håper det lukter fiskegrateng av skoene hans i morgen!

Skrevet

akkurat sånne ting mannen min kunne gjort/sagt.. har enda ikke gjort det samme - heldigvis...

men før vi giftet oss, da han bodde på hybel tørket han møkkete arbeidsklær/sko i tørketrommelen sin.... og de andre beoerne på hybelhuset fikk låne tørketrommelen... Ja ja- den tørketrommelen fikk en skikkelig vask da jg ble husmor ja .-og det er strengt forbudt å tørke møkk der ja!

Skrevet

sikkert vanlig blant enslige mannlige friluftsfolk, he he:) Og Kramer likte jo svidde skjorter! :)

Skrevet

Hehe!! Så ekkelt, men morsomt!! Kjøp en skotørker i bursdagsgave til han! Fortjener det!!

Skrevet

hehe... Skru opp temperaturen til.... 225 , f.eks.

Skrevet

hehehehe, dette var dagens!! nå fikk jeg meg en god latter, gitt:-D

Skrevet

Hmm. neei det gjør vi nok ikke...

Men gubbens familie pleide å ha klærne hans i stekovnen med litt lunk på når han var baby.....så fikk guttungen litt lunk i kærne når de skulle på....

Skrevet

Da kan du jo ta igjen ved å insistere å begynne med tøybleier, og tørke dem samme sted...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...