prøver på nr2:) Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Nu e det kjempelenge sia æ har sett at du har vært her.. Korsn går det? E du kjempelei av å gå høygravid nu da? Bynnte nesten å lure på om du hadde fått sia æ ikkje kunne se at du hadde vært innom.
cec26 Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Hei hei:) Ja, jeg spår vel egentlig ikke her inne lengre... men svarer de som spør etter meg, og som jeg får inn noe på... Har vært så mye rart her inne... Uff, ja, 3 uker til termin nå...... er såååååååå lei.. ååå.... får håpe han kommer snart... Åssen går det med deg da?
prøver på nr2:) Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2007 Joda, går fortsatt til akupunktur og tar homeopatmedisin. Er ikke gravid enda. Flere har spådd mæ gravid i februar så æ lure veldi på om det bli å stemme. Kan jo også stemme med at du så mage på mæ tel sommeren og fødsel i september/oktover.. (der omkring engang) Huske du at æ hadde vondt i venstre side, som du kjente når du leste mæ? Va til innvendig ultralyd i dag og alt så bra ut :) Hvis du vil så må du gjerne ta en titt igjen og se om det kan se ut tel å bli klaff denna månedn (Æ:150383, han:100782) Godt å høre at det går bra me dæ. Håpe at han vil komme ut snart så dokker endeli får treffe han
cec26 Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Hei hei:) Du er helt sikkert gravid til sommeren. .. .det er jeg såååååå sikker på.... Jeg klarer ikke å få inn akkurat mnd fordi jeg får opp bilder nå jeg spår....Men jeg tror ikke du må vente så veldig mye lengre... Lykke til da:) Klem
prøver på nr2:) Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2007 Okei dokei Si mæ fornøyd me det. Åååå som æ glede mæ tel det endeli skal bli min tur.... Jo æ e også ganske sikker på at det en dag bli min tur. Det e vel bære å vente me god tålmodighet. Tusen takk for at du kikka på mæ igjen. Du ska få rapport når æ endeli står me en positiv test i handa Så håpe æ alt går bra me dæ også. Stor klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå