Gå til innhold

Heei Cec.. Velkommen telbake!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nu e det kjempelenge sia æ har sett at du har vært her.. Korsn går det? E du kjempelei av å gå høygravid nu da?

Bynnte nesten å lure på om du hadde fått sia æ ikkje kunne se at du hadde vært innom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) Ja, jeg spår vel egentlig ikke her inne lengre... men svarer de som spør etter meg, og som jeg får inn noe på... :) Har vært så mye rart her inne... Uff, ja, 3 uker til termin nå...... er såååååååå lei.. ååå.... får håpe han kommer snart...:) Åssen går det med deg da?

Skrevet

Joda, går fortsatt til akupunktur og tar homeopatmedisin. Er ikke gravid enda. Flere har spådd mæ gravid i februar så æ lure veldi på om det bli å stemme. Kan jo også stemme med at du så mage på mæ tel sommeren og fødsel i september/oktover.. (der omkring engang) Huske du at æ hadde vondt i venstre side, som du kjente når du leste mæ? Va til innvendig ultralyd i dag og alt så bra ut :) :) :)

Hvis du vil så må du gjerne ta en titt igjen og se om det kan se ut tel å bli klaff denna månedn ;) (Æ:150383, han:100782)

Godt å høre at det går bra me dæ. Håpe at han vil komme ut snart så dokker endeli får treffe han :)

Skrevet

Hei hei:)

Du er helt sikkert gravid til sommeren. .. .det er jeg såååååå sikker på....:) Jeg klarer ikke å få inn akkurat mnd fordi jeg får opp bilder nå jeg spår....Men jeg tror ikke du må vente så veldig mye lengre...:)

Lykke til da:)

Klem

Skrevet

Okei dokei :) Si mæ fornøyd me det. Åååå som æ glede mæ tel det endeli skal bli min tur.... Jo æ e også ganske sikker på at det en dag bli min tur. Det e vel bære å vente me god tålmodighet. Tusen takk for at du kikka på mæ igjen. Du ska få rapport når æ endeli står me en positiv test i handa :) Så håpe æ alt går bra me dæ også. :)

Stor klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...