Gå til innhold

Hva var den første tanken som for gjennom hodet etter positiv test?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde prøvd i nesten et år, og hadde "gitt opp" prøvinga. Tok en test for sikkerhets skyld rett før jul, da jeg hadde planlagt masse koselige rødvinskvelder med venner som skulle komme hjem til jul. Testen viste positivt... Husker jeg tenkte "å nei,nå får jeg ikke feste sammen med vennene mine i jula". He he, er det mulig!! Det forandret seg selvfølgelig ganske fort til gledestanker da.

Jeg fikk meg kjæreste rett før jul, vi bor i hver vår by og treffes bare i helgene... så var jeg to dager for sen med mensen og tok en test bare for å være sikker på at jeg ikke var gravid. Hadde hatt et lite uhell noen helger før, men brukte angrepillen dagen etter uhellet. Så tenkte det var derfor mensen var sen. Men så kom krysset med det samme jeg hadde tisset på pinnen og jeg skal som et aspeløv. Ble livredd og tenkte faan faan faan... Jeg er forelska i fyren men kjenner han jo ikke godt nok til å få barn med han allerede nå!!! Fortalte det til han, han ble helt stum, sånn ca i ei uke.... Og han ønsker at jeg skal ta det bort, fordi han vil at vi skal bli bedre kjent. Men jeg klarer ikke det. Så jeg er egentlig veldig fortvilet nå. Vet at en alenemor-tilværelse ikke er noe å trakte etter, men jeg vil heller ikke være sammen med en bare pga barnet...

Nå ble vel dette det mest negative innlegget hittil, det virker som om alle dere andre er veldig glade for det som har skjedd. Håper jeg kommer dit jeg også...

Er i min 6 uke nå, (har ikke helt fått kontroll på hvordan disse ukene regnes) og er hjemme fra jobb pga kvalme og hodepine. Så tankene får tid til å komme...

Noen flere som er i samme situasjon?

Annonse

jeg var usikker på om jeg hadde gått over hadde mens på 28-32 dager, så en morgen tenkte jeg ok jeg tar testen jeg har jo en pakning med 2 tester,er den negativ så har jeg ivertfall en til. Tok den og forventet en strek som vanlig, men den viste to streker,det første jeg tenkte da var:ja,ja den var positiv og gikk å la meg igjen. Vekte sambo og sa at den var positiv,vi lå og snakket litt,men etterhvert sovnet begge to igjen. Måtte ta 2 tester til for å få meg overbevist,skal på tidlig UL på tirsdag så da blir det ordentlig bekreftet gleder meg til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...