Gå til innhold

Får jeg flere sjanser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk tilbud om å treffe en barselgruppe på helsestasjonen i starten av januar, men fordi lille Noah hadde en så håpløs døgnrytme på denne tiden så hadde jeg ingen sjanse til å komme meg opp av senga til treffet klokka 9 om morgenen. Men nå i ettertid angrer jeg mye på at jeg ikke kom meg ivei.Ingen av mine venner har barn så min babytilværelse kan bli litt stusselig iblant. Er det noen mulighet for å komme inn i en sånn gruppe i ettertid, er det noen steder man kan sjekke om hvor barselgruppene treffes? Det er vel bare de første gangene at de møtes i regi av helsestasjonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med helsesøster så får du mobilnummeret til en av jentene i gruppa. Så kan du sikkert bare ringe og slenge deg på neste treff :))

Skrevet

Ring helsestasjonen. Her er det 3 arrangerte treff, annenhver måned første levehalvår. Resten er opp til oss. Har du forresten prøvd DIB-treff sidene for ditt hjemsted? Ypperlig møteplass, har fått mange gode venner der, treffer de med jevne mellomrom:)

Skrevet

Endelig mamma; der tar du heeeelt feil, DiB er da ikke måten å få nye venner på:P

Hihi...

Litt ironi for de som ikke tok den.

Skrevet

du er jo ifra trondheim, bli med nov, des, jan gjengen på ikea på onsdag

Skrevet

Silhah, det hørtes gøy ut. Kanskje jeg skal slenge meg med på det. Fine bilder på profilen din, utrolig søt jente!!!

Skrevet

takk

ja det må du vettu, er en kjempe trivelig gjeng

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...