buggi med 2 jenter Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Helt teit spørsmål dette... men hvordan får jeg dongeri til å krympe? kjøpte en vanvittig stilig ( og dyr) bukse for to uker siden. Nå er den imidlertidig blitt alt for stor. Gode råd taes i mot med tak, jeg har ikke råd til å kjøpe ny......
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Har du prøvd å ta den i tørketrommel?? Da krymper den i hvertfall litt.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Jeg ble fortalt av ei som jobber på Vero Moda at tørketrommel kun krymper lengden. Bukser har en tendens til å passe perfekt når de er nyvasket, for så å være for store en halvtime etter... Hun anbefalte å vaske olabukser på 30 grader, og ikke bruke skyllemiddel. Det var visst for høy temperatur som ødela ett-eller-annet som gjør at de blir store og slappe...
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 DEt også når man kjøper nye olabukser; kjøp dem akkurat litt for trange. Ekte dongeri utvider seg alltid. (sånn i etterpåklokskapens navn:p)
*toppris* Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 kjøp dem som det føles ut som de skal sprekke i rumpa nr du bøyer deg:) hehe... har begynt med det her.. passer bra nå hehe.. veeeldig viktig å holde seg unna skyllemiddel... ikke bruk tørketrummel, da forsvinner lengda og du får ikke strekka dem tilbake pga de er tørre.. vasker selv noen av buksene på 10-15 grader mer enn annbefalt vask og strekker de i bena etterpå.. funker her, men kommer vel litt an på buksa, tykkelsen på jeansen osvosv.. kan jo prøve da siden de er store uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå