Gå til innhold

Har vi klart å få noen ekle anonyme her inne??


-carina-

Anbefalte innlegg

Sjekk innlegget Ingunn24...

 

Har vi fått noen ekle anonyme inn på våre koselige sider, eller er det bare tøys??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det der virket som en av de barnslige småtrollene ja... la oss ignorere dem... vi vet jo alle nå at vi som hører til her er en helt annen type samt at vi ytterst sjelden er anonyme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er av natur en som ikke tar så veldig seriøst det en evt "anonym" skriver! Men fikk en tlf fra min søster her i stad, som hadde vært inne og luska, og sa at hun hadde svart frekt på et inlegg til meg...bare på kødd, så det er heldigvis ikke kommet noen teite anonyme, forutenom hun da, som bare var kjapt innom, hun er her ikke normalt, HELDIGVIS!!!!hehe...så min søster laila...SKJÆRP DEG OG SKAFF DEG EGNE VENNER!!!!!!!!!! meld deg inn i klubb mars i 2003.....!!!

Til dere andre, takk for at dere er så snille og søte og backer opp når en tulling skriver anonymt og ikke snilt inlegg....!!

'har ne søster som er aktiv her på Dib, men hun holder seg stort sett på sider som passer henne...og det er ikke denne!!!

 

KLEMMER TIL JULIDAMENE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

He,he bra det bare var tull da, ble nesten litt bekymra jeg :)

Dumt om denne koselige klubben skal bli ødelagt av slike anonyme som bare vil lage bråk!!

 

 

Klem tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe,så bra det bare var søsteren din ja:) Vi vil ikke de der slemme anonyme fra de andre sidene hit så.

 

Klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg lettet.. Ble sååå skuffet da jeg så det :(

 

Men søsteren din er velkommen til å hilse på dersom hun ønsker det (bare hun er snill med søsteren sin altså:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...