kulemagen Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Brystvortene er så vonde, spes ute i kulda, helt normalt sikkert men... Noen lure tips???
VinterSol+2 Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 bruk BH med innlegg og kle deg varmt så det ikke trekker opp under genseren! Hvor langt er du på vei? For nå har jeg begynt å få litt råmelk i puppene mine, iallefall, og det svir og klør om jeg ikke "tømmer" de en gang i mellom. er bare en dråpe eller to, men prøv å klemme litt på de, så kanskje du får ut litt? Hjelper meg, iallefall:)
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Har akkurat det samme selv, ubehagelig når det setter inn ja! Jeg går med ullinnlegg i bh hele tiden og det fungerer bra:) Bruker tynn ullsinglet på natta, har det kaldt på soverommet!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 lettest å tømme disse dråpene i dusjen.. da blir det varnt og blodsirkulasjonen i brystene løsner opp.. er veldig bra tips etter fødsel også om du har spreng så ta den en dusj og tøm deg. supert.
kulemagen Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2007 Takk, det hjalp å klemme litt ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå