Gå til innhold

Sykehusdietten


lenejelsa

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på dietten en uke nå, men gikk bare ned 2,5-3 kg. Har lurt på om det kanskje er fordi jeg ikke spiser ofte nok (hver 2-4. time). Skal man spise hele tiden? Og har noen tips på en dressing man kan ha på salat som ikke er feil for dietten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det inntrykket jeg har fått av dietten er at hvis du har mye å ta av, så går du ned mye.

Nå vet jo ikke jeg om du bare skal ned noen kilo, eller maange kilo, så er jo vanskelig å si..

Vet flere som har gått på dietten, som ikke har vært noe overvektig, som bare skulle ned 3-4 kg. Men da gikk de bare ned ett kilo i uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke på meg som overvektig, men min vekt har alltid ligget på ca 60 kg, mens 9 mnd etter fødsel er den 68 (65 idag). Så da må jeg nok være litt mer tålmodig ja...Prøver å trene en del og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder også på med sykehusdietten, men dette er bare 2 dagen min da. Du kan ikke spise noe annet enn det som står på "menyen". I dag har jeg salat dag, Og da er det kun det som står på dag 2 som jeg kan spise... Og der står det ingen ting om dressing, så det er nok ikke lov...

 

Det er så strengt atte.. men heldigvis er suppa god =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på sykehusdietten i tre uker nå i januar. Gikk ned 5 kg. Har hatt litt pause nå, men gleder meg å begynne på suppa igjen på mandag. Den er kjempegod :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitron er noe du kan bruke på salaten. Press det over hele og det setter smak OG setter igang forbrenningen.

 

Sitron er noe en burde ta på alt som passer til det=) Bare sunt.

 

Jo, mer en har å ta av jo mer går en ned. Og en må spise mye og ofte. Spis, spis, spis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...