Gå til innhold

Nå står vognen klar =)

Bergene

Anbefalte innlegg

Ååå så koselig å se på den, gleder oss slik!!

En svart Emmaljunga Classic duo står i stuen vår nå. Med rosa dyne oppi og rosa leke hengene i kalesjen :-) Også har vi kjøpt rosa sengekant og matchende sengklær og dyne til sprinkelsengen.

Flere som har vognen klar? Hvilken vogn skal dere ha?

Fortsetter under...

da er det ikke så lenge igjen! jaa det er så mye nydelig! skulle hatt maasse penger og et digert klesskap:P men er ikke noe vits i å kjøpe så utrolig mye helt i begynnelsen uansett egentlig. min søster hadde så masse til jenten sin at mange av klærne fikk hun bare brukt 1 gang før de var for små:P

Annonse

ååå så herlig følelse!!! Gledeer meg til jeg har kommet så lang.

Får heldigvis vogn, seng og stellebord av mammaen min så slipper og tenke på det.

Hadde meg et raid på H&M i går (siste dagen med personalkort:p) men gikk mest i i hvitt/beage og gult siden jeg ikke vet kjønnet enda. Men føler på meg at det er en gutt, så blir spennende og se:p noen som vet hvor tidlig det kan vises på UL?

Skal til fastlegen på mandag, men har han noen mulighet til og høre hjerteslap ect, el må jeg til jordmor da?

åå det var bra.. Jeg har blødd litt i natt, men ikke mye, men var blod likevel. Nå er jeg litt overhysterisk her, for begynte og tenke på om kroppen støtet det fra seg dersom hjertet ikke begynte og slå? Men begynner det og slå nøyaktig på den dagen men får angitt eller er det en cirka dato? Tenker på den fra babyverde.no

Annonse

Heihei!

Ville bare si at jeg syntes å lese litt lenger her at du var 6 uker på vei lene 20? Da er det nok litt for tidlig å kunne høre hjertelyden med doppler, selvom hjertet alle rede slår. Min jm sa til meg i uke 13 når vi skulle prøve å høre, at det kanskje var for tidlig, at det kunne være vi ikke kunne høre hjertelyden enda. Uten at noe er galt av den grunn. Men vi hørte den da =), kjempe herlig lyd. Men altså du må nok sikkert vente litt til =).

Og den datoen på babyverden er nok bare en sånn ca dato. For babyverden går ut ifra at du hadde el akkuratt midt i syklusen din, men det trenger du jo ikke nødvendigvis å ha hatt :). Og da kan du være litt lenger eller litt kortere på vei en det babyverden skriver.

Jeanette får marsgutt:

hehe, ja jeg har trillet rundt her inne jeg da, men nå må jeg jo vaske gulvet etter meg :-p, for det kom streker etter hjulene, hihi.

JKL85:

Ja tiden går fort. Jeg begynte tidlig å se på nettet på forskjellige vogner, var å kikket på buttikker også. Men det tok tid før jeg klarte å bestemme meg, heh, er jo kjeeempe mange å velge mellom. Lurt å lese litt på barnevogndebatten om hva folk sier om forskjellige vogner også. Så man ikke kjøper en som mange har mislikt/hatt trøbbel med :).

ÅÅÅ, de er så søte... jeg er i 12. uke nå, å har allrede kjøpt bilstol, klarte ikke å dy meg + at jeg tror det er lurt å kjøpe litt og litt når man ikke har så god råd... det var en 2005 modell og var best i test samme år... Den e så nydelig at dere aner ikke, kjempe liten... hehe;) Har jo bare 6 mnd igjen av svangerskapet så det begynner å stresse nå ja... haha;D SÆRLIG;) Men det er koselig for det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...