Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har Tommy Tub? Er dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den, kjøpte den sammen med krakk og basen. Vi er kjempefornøyd, og vesla storkoser seg i den. Den hjelper faktisk vesla til å få ut luft også, både ene og andre veien :-)

Skrevet

Tja, helt grei? Var absolutt ikke fornøyd med en gang fordi babyen var så liten at han satt dårlig i den og det var vanskelig å holde han. Nå er han større og holder hodet selv så nå liker jeg den mye bedre, men jeg vet ikke om jeg syns den er verdt pengene....

Skrevet

Utenom sklimatte til badekaret på føden var dette desidert det dummeste kjøpet jeg gjorde i redebygnings-rusen.

Vi brukte den noen få ganger, lettere panisk. Jeg følte jeg mista tassen hele tiden og hadde ikke kontroll på han nedi der, og fikk ihvertfall ikke vasket han. Upraktisk, synes jeg!

Etter 2 uker fant vi en vanlig balje på IKEA til et-eller-annet-billig, og den ble redningen. Tassen vår elsker denne badebaljen sin, og gjorde det fra første stund!

Skrevet

Vi er kjempe fornøyde!! Vi begynte å bruke den da hun var 14 dager gammel, og hun har storkost seg nedi den fra første stund! Nå er hun 2 1/2 mnd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...