Gå til innhold

Findus, og alle andre--

Anbefalte innlegg

Ka dåkekr gjør me bleie kjøpet..kjøpe man di new born bleien bare, og så passe dæm uansett en ny født baby??

Æ har ikke tort å kjøpt nån enda, derfor har æ ikke heller sett så mye på pakkan.. Men leste en plass at det va ikke alle nyfødte som passa new born..

Nån som har peiling eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8000815-findus-og-alle-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Brettebleier: Sånne tøybleier som ikke er ferdigsydde til "bleiefasong" - altså sånne gammeldagse som man bretter til riktig fasong, holder på plass med en fin liten bomullsbukse og har ullbukse utapå. Jeg har faktisk bretta klart endel av dem alt :-)

Og flodhest-bamsen har fått bleie på, for jeg måtte sjekke om jeg hadde fått det til...

Jeg har også fått for meg å prøve tøybleier, så her er det full fart til butikken i dag for å kjøpe sånne brettebleier :) De passer jo uansett, og hvis jeg finner ut at det er for mye styr å drive å vaske bleiene kan jeg jo bruke brettebleiene til noe annet eller gi dem bort/selge dem....også skal jeg kjøpe garn til å lage sånne bukser av ull til å ha utenpå brettebleia da. Det blir spennende å se om jeg rekker det før fødselen, hi hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...