Gå til innhold

Findus, og alle andre--

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ka dåkekr gjør me bleie kjøpet..kjøpe man di new born bleien bare, og så passe dæm uansett en ny født baby??

Æ har ikke tort å kjøpt nån enda, derfor har æ ikke heller sett så mye på pakkan.. Men leste en plass at det va ikke alle nyfødte som passa new born..

Nån som har peiling eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt bleier i dag jeg! En pakke med 2-4 kg og en pakke 3-5 kg. Det kommer jo helt an på hvor stor babyen er. Har ei jente på 2 år nå, husker ikke hva jeg kjøpte til henne.

Skrevet

Det får far gjøre når den lille er født. vanskelig pga str på babyn.

Fikk 4 kg unge sist og den blir sikkert ikke noe mindre denne gangen

Skrevet

eg kjøpte den største av de to new born-bleiene t libero (3-6 kg).. tenkte at då e d ikkje fare for at de e for små eller for store...

Skrevet

Vi har kjøpt inn brettebleier til å ha i begynnelsen, vi. De passer jo uansett :-)

Gjest otilie79 **fødeklar **
Skrevet

Hva er brettebleier?

Har kjøpt en pakke med 3-5 kg, også har jeg endel bleier fra prøvepakker liggende.

Skrevet

Brettebleier: Sånne tøybleier som ikke er ferdigsydde til "bleiefasong" - altså sånne gammeldagse som man bretter til riktig fasong, holder på plass med en fin liten bomullsbukse og har ullbukse utapå. Jeg har faktisk bretta klart endel av dem alt :-)

Og flodhest-bamsen har fått bleie på, for jeg måtte sjekke om jeg hadde fått det til...

Skrevet

Jeg har også fått for meg å prøve tøybleier, så her er det full fart til butikken i dag for å kjøpe sånne brettebleier :) De passer jo uansett, og hvis jeg finner ut at det er for mye styr å drive å vaske bleiene kan jeg jo bruke brettebleiene til noe annet eller gi dem bort/selge dem....også skal jeg kjøpe garn til å lage sånne bukser av ull til å ha utenpå brettebleia da. Det blir spennende å se om jeg rekker det før fødselen, hi hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...