Gå til innhold

Viktoria (Fikk en gutt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Hvordan står det til med deg?

Lenge siden jeg har sett deg her inne på disse sidene... :o)

Jeg er innom mange ganger om dagen, men holder meg mest på klubbsidene for tiden! (Er litt lei noen av de anonyme som er her...)

Så du hadde ett innlegg her i forhold til at du ikke hadde fått barnehageplass?! :o( Du får ikke sjefen til å purre litt på, da?!

Vi i juli-klubben bruker å ha treff en gang i uka. Men vi inviterer også med andre dibbere som har lyst til å være med på treff. Så om du har lyst til å være med en gang, så er du hjertlig velkommen! Du finner mer informasjon på DIB-treff sidene... :o)

(Vi har med en januar, en juni og en september baby også, så du blir ikke den eneste som ikke har juli-barn, altså!) :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du : ). Det går bra med meg. Deg også ?

Er ikke så mye her inne lenger, prøver å avvenne meg litt. Ble jo helt avhengig. Satt her hver gang Aron sov, om dagen og kvelden...hehe. Så nå er jeg kun her inne litt på kvelden og noen ganger i et par minutter på dagtid.

Er visst ikke så mye sjefen får gjort mht barnehageplass, så fikk innvilget utvidet permisjon frem til slutten av august i første omgang, så da håper jeg at Aron får plass innen den tid.

Skal hilse deg fra Anneli : )

Vil gjerne være med på Dibb-treff en gang. Er litt mye som skjer nå de nærmeste ukene men når det roer seg litt så blir jeg gjerne med. Hvor pleier dere å møtes ?

Skrevet

Hei igjen! :o)

Surret meg litt inn på klubbsidene igjen, så det gikk litt tid før jeg fant svaret ditt... Skjønner godt det der med avvenning, ja! Jeg burde vel ha gjort det jeg og. Tenkte å gjøre som deg... Noen minutter på dagtid og maks en time på kvelden. Hadde jo vært fint å fått gjort litt annet enn bare DIB også! :o)

Så artig at du skulle hilse fra Anneli, da... Da husket hun meg jo, da! :o) Synd at sjefen ikke får gjort noe med barnehageplass. Jeg tror de kan påvirke litt, men det er kanskje ved selve hovedopptaket. Midt i året så er de vel avhengige av at det finnes ledig plass før de kan ta opp noen barn. Ja, ja, det er vel godt å få lov til å gå hjemme litt til, i hvert fall dersom dere har råd til det! :o)

Koselig om du blir med på DIB-treff. Vi legger ut informasjon på DIB-treff-sidene. I starten møttes vi på kafe, så har vi rullert på å være hjemme hos hverandre. I det siste har vi vært på kafe igjen, så det er mulig at vi fortsetter med det. Vi har for det meste vært på Onkel Donald, det er utrolig barnevennlig der. Har prøvd oss på Grünerløkka, men der fant vi ingen steder vi var velkommen. (Har hørt om Mecca i etterkant da). Praktisk med Onkel Donald for det er midt i sentrum, så alle kommer seg dit... :o)

Ellers står alt bra til med meg og Karsten. Han hadde litt diare forrige helg og nå har han blitt forkjøla. Og så strever jeg litt med å introdusere fast føde til gutten... Men han er nå stort sett blid og fornøyd, elsker å være med der det skjer noe. Er på treff (helsestasjonsgruppa og DIB) to ganger i uka og så blir det babykino og litt venninner ellers. Så dagene flyr og snart må jeg begynne å jobbe. Ikke før mai, da, men det nærmer seg... :o(

Vi sees vel her inne igjen en annen kveld! Dersom du ikke har avvent deg helt, da! ;o)

Skrevet

Hei.

Ja, greit å avvenne seg litt fra DIBB, blir jo helt avhengig av å sitte her. Merket at jeg måtte gjøre noe, ble jo sittende her hver gang Aron sov. Litt deilig å bruke litt tid på annet, som å lese f.eks : )

Ja, Anneli husket deg med en gang jeg sa navnet ditt hun. Hun syns det var så koselig at du sendt henne en hilsen : ).

Skal ut med jobben på lørdag så det blir hyggelig. Anneli skal være med også, vanligvis så blir hun hjemme. Så det er koselig at hun blir med denne gangen.

Kjipt med b.hageplass, ja, men også litt godt. Har jo lyst til å være her for Aron hvert eneste våkent øyeblikk en stund til. Det er så mye som skjer med utviklingen hans at jeg ikke vil gå glipp av det. Det går nok greit med det økonomiske også vil jeg tro. Nå driver han og reiser seg opp etter alt. Står og danser langs sofa`n her, er sååååå søt : )

Så kjipt at Karsten er syk da, det er jo tiden for det nå. Aron var mye syk det første halve året, så legen tok noen blodprøver som viste at han hadde et dårlig modnet immunforsvar. Så det var ganske slitsomt den første tiden. Men nå har han ikke vært syk på 3 mnd. selv om sambo har kommet hjem med den ene forkjølelsen etter den andre her, så det er godt. Har vel blitt litt herdet nå, tenker jeg : )

God bedring til gutten din : )

Ja, tiden flyr så alt for fort. Jeg skulle egentlig begynt å jobbe om en halvannen mnd. Husker jeg tenkte for 4 mnd. siden at det er en evighet til og at jeg har godt med tid, men føles ut som de tankene var i går. Heldigvis så får jeg litt mer tid (hvis han ikke får b.hageplass sånn plutselig da).

Da skal jeg holde et øye med DIBB-treff forumet også slenger jeg meg på når det passer. Blir spennende å se om jeg kjenner deg igjen (hvis jeg har sett deg da)...hehe

Skrevet

Dytter denne jeg, så den ikke forsvinner så langt ned : )

Skrevet

Er helt enig med deg med den avhengigheten... Men det er jo koselig å sitte her og skravle, da... Inne på klubb-sidene har vi blitt en liten gjeng som skravles litt hver dag. Kjempetrivelig! :o)

Jeg hadde et kjempeprosjekt før Karsten kom. Skulle komme ajour med fotoalbumet mitt. Men så kom han 11 dager før tiden, så det rakk jeg jo ikke. (Jeg skylder på det, men jeg hadde neppe rukket å komme ajour uansett, altså. Bare fint å ha noe å skylde på!) Så jeg har jo fortsatt det som prosjekt, bare at nå har jeg fått en HAUG med bilder av Karsten også! Så dette går dårlig... Og i hvert fall så mye tid som jeg tilbringer foran PC'en... :oD

Tenker som deg ang den barnehageplassen, altså. Jeg kunne egentlig tenkt meg å jobbet bare 50% natt, jeg, og så hatt Karsten hjemme en stund til. Men så er det det at vi kanskje har lyst på flere barn etter hvert, så jeg burde komme meg ut i full jobb. Slik at jeg får penger neste gang jeg skal gå hjemme også. Heldigvis har vi jo litt sånne turnus-ordninger. Så jeg regner med å gå 80% hver andre helg (da får jeg nemlig 100% lønn). Ender da med 1-2 dagvakter i ukedagene og Karsten slipper unna med veldig lite barnehage! Heldig sånn sett som jobber som sykepleier... :o)

Så koselig med en tur ut, da! Jeg skal også ut, men med ett par venninner som det er lenge siden jeg har sett. Jeg er fra Fredrikstad, men det er ikke så ofte jeg får surret meg til å reise hjem. Men nå skal jeg ned dit på langhelg. Mamma skal være barnevakt og jeg skal ut med venninnene mine. Første gang noen andre en mannen min er "barnevakt", så det blir rart...

Så flink Aron er, da, som reiser seg. Karsten er jo bare seks måneder, så han har ikke kommet så langt. Han ruller fra rygg til mage, snurrer i ring når han ligger på magen og har begynt å skyve seg bakover... (Men ønsker nok å komme seg fremover, for han blir litt snurt når det går bakover!) :o) Må passe på å nyte øyeblikkene, ja, tiden går så alt for fort!

Koselig om du kommer en tur dersom du har tid!

Om du vil så kan du jo se meg på hjemmesiden min:

www.tolstrup-snapa.com

Da kan du jo se om du har sett meg før! :o)

Ha en fin kveld!

Skrevet

Hei.

Så på hjemmesiden din, og kan ikke si at jeg kjenner deg igjen. Blir jo uansett litt annerledes i jobbantrekk også da : )

Så utrolig nydelig Karsten er, kjempe herlig : )

Leste litt mer på siden din og må si at bryllupet deres imponerte meg. Utrolig fin kjole du hadde på deg.

Har vært i Thailand 1 gang og hadde ikke sånn veldig flaks. Vi var der i julen-2004, så det ble ganske så dramatisk. Hadde vært på Patong beach i kun 3 dager når det skjedde. Resten av ferien ble i Bangkok og det ble litt vel mye. 3 uker i Bangkok vil jeg ikke anbefale....hehe. Men uansett så gikk alt bra.

Skal bli godt å gå hjemme sammen med Aron litt til. Jobber bare 50 % til vanlig så han kommer ikke til å være så lenge i b.hagen. Vet ikke helt hvordan jeg skal legge opp arbeidsuka. Om jeg skal jobbe halve dager eller om jeg skal jobber full dag 2 dager ene uka og 3 dager andre uka. Må se hva som passer best i samråd med sjefen. Men det beste for meg tror jeg ville blitt å jobbe halve dager.

Ja, du får jo litt goder når du jobber turnus, og hvis du kan jobbe helger slik at du kan få mer tid med Karsten så er jo det veldig deilig, da : )

Greit å jobbe litt hvis man har tenkt på flere barn etter hvert, ja. Har ikke tenkt i de banene enda selv, men nå var ikke Aron planlagt heller så man kan jo få seg en liten overraskelse atter en gang....hihi.

Ja, disse prosjektene som man setter i gang...hehe Prøver å sette i stand babyboka til Aron og et fotoalbum, men det går heller tregt. Men får nok litt mer tid til det nå som jeg ikke sitter her hele dagen : )

Kan tenke meg at Karsten blir frustrert av å skyve seg bakover. Husker godt når Aron holdt på sånn. Han var så frustrert, fordi han ville jo fremover. Men plutselig en dag så gikk det forover og etter den dagen så har det gått så fort. Han er en racer på gulvet nå og er over alt. Må si jeg av og til savner tiden hvor han lå på teppet sitt og fortsatt lå der når jeg kom tilbake fra kjøkkenet....hehe.

Du får kose deg ute sammen med venninnene dine, så prates vi jo : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...