Gå til innhold

morsmelk og barn på ca 10mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte får de mm eller mme? Min lille klup vil bare ha morgen midt på dagen og kanskje til kvelds, men ikke bestandig. Synes det er litt lite. Han er ti mnd. Hva er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt på 10 mnd ammes, og vil ha til samme tider som din gutt. Han suger bra av begge bryst om morgenen, kanskje rundt kl 11-12, og på ettermiddag/kveld en gang. Får litt vann utenom til måltid. Jeg er bekymret for at han ikke får i seg nok melk. Blir tilbudt, men vil ikke ha mer. Men helsesøster sier at dette er nok. Egentlig er det nok om de bare ammes en gang i døgnet... Det er litt irriterende å ikke vite eksakt hvor mye de drikker altså!! Men veldig koselig å amme;)

Skrevet

Jeg har ikke helt telling på antall amminger i døgnet, pga mange småamminger samt mye nattamming i halvsøvne. Er nok ca 8-10 i døgnet, men tassen spiser til gjengjeld lite fast føde.

Barn er så fint lagt til at de styrer det der helt fint selv mener jeg. Så, så lenge han får tilbudet ofte får han sikkert i seg det han skal. Husk, de får mye væske i seg i grøt o.l og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...