Gjest Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 070875 - meg 120474 - mannen min Hva ser du på oss?? Når blir vi gravide?? Er jeg det nå?? Litt vanskelig og lese seg selv..hehe
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 jeg ser at du vil bli gravid snart...jente fillern er du gravid allerede? hehe der lurte du meg... forresten...se på meg: shall i stay or shall i go... dvs tenker på noe men vet ikke om jeg noen gang vil gjøre det...hva tror du?
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 What??? er jeg gravid?? hihih..om det er sant så skal jeg gå barbeint rundt huset...hoho... må få fødselsdatoen din /deres..så skal jeg se på deg
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Jeg får opp at du blir..men at dere må snakke mere sammen..føler at dere ikke tar godt nok vare på kjærligheten og hverandre... Komunikasjonsproblemer føler jeg veldig på...har jeg rett?? Men ser at du blir og at dere må jobber får det begge to..
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 hehe jeg har nok følt det på meg...du har så rett så rett... jeg gir selv kurs i kommunikasjon...hehe men kan det ikke selv... få høre da om du er gravid....senere...hvis ikke er det like rundt hjørnet...
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 så du ser en graviditet på meg nå?? vil svangerskapet gå bra...og vil jeg få mye plager??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå