satime Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Hva gjør dere som ikke skal ha babyen i barnehage før den er et år, og samtidig har en jobb dere skal tilbake til? Jeg må jo starte å jobbe da Jesper er 10 mnd jeg. Synes det er for tidlig, men sånn er det jo, hvis jeg ikke vil miste jobben min.
Moi_ Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har søkt om permisjon uten lønn frem til august, da er lillegutt 15 mnd når han starter i b.hagen. Har man ikke krav på pemisjon uten lønn i inntil ett år da, når man har småttiser?
satime Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 å? det visste jeg ikke. Det hadde jo vært utrolig fint for oss. Det må jeg sjekke ut. Takk for svar. Da blir det august på meg også...hvis det stemmer det du tror:)))
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Har søkt videre permisjon uten lønn. Man har krav på 1 år utvidet fødselspermisjon.
satime Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2007 trenger man spesielle grunner, eller kan hvem som helst søke om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå