♡ wims Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 har noen prøvd disse og vet noe lurt om de ulike modellene? jeg har funnet ut at det må være genialt - er det noen som har erfaringer med disse? jeg vil ikke ha den med bamse inni, men lammeskinn som kan tas av. og hvor lenge kan de brukes? sånn i virkeligheten?
mammmamia ** Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Ja, den med bamse inni er ikke varm nok synes jeg..! Men den Lammy XL er helt super! Den er så lang at den kan brukes ut vognperioden og er utrolig god og varm. I tillegg sitter ikke selene så høyt oppe at det ikke går an å snurpe den sammen ordentlig og så den ikke henger utafor fotbrettet... Helt super..! Liker også godt den med fleece inni, men Lammyen er best ;-)
hagbart Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Der er jeg faktisk helt uenig !! Har den med bamse inni selv og når jeg går på tur med småen har jeg kun inneklær på han i posen (og lue såklart) Han er god og varm når vi kommer hjem fra tur, så den er mer enn varm nok ! En fordel med bamseposen er at du kan bruke den lenger enn lammyposen og det er en fordel for oss som drar mye på tur. Dersom ungen sitter mye i pulk er lammyposen en fordel, men vi har lammeskinn som brukes i pulken og da er det unødvendig å betale 700 kr. mer for lammy.
♡ wims Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2007 men det er så rart, for de posene med "løst" lammeskinn som jeg så på var like lange som de med bamse inni. kan det være fordi det er helt nye modeller? det jeg liker med det løse skinnet er at det kan brukes alene i sportsvognen siden, og dekker da hele undersiden av barnet (ikke bare rumpa og lårene).
*to prinsesser* Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Det er forskjellig lengde på de med bamse inni! Så da har du sikkert sett på en kort en! Den lengste er vel 115cm. Bruker selv den med bamse inni til min andre pike nå. Lillemor har kun ullundertøy og tynn lue på, og er ALLTID god og varm!!! Men greit å kunne ta ut skinnet selvsagt! Får jo liksom 2 in 1!! Har også Odenwalders dunpose i bilsete, og er veldig fornøyd med den og! Lillemor har sjelden mer enn ull på seg;-)
♡ wims Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2007 ok. da må jeg sjekke litt mer - for lang er bra. men jeg må si at ejg liker bedre at jeg kan ta ut skinnet... det finner jeg ut av bra å vite at dunposen til bilsete er så bra, jeg tenkte jeg skulle skaffe oss den også. hvilken farge har du på din? jeg har bare sett den i lyseblå. jeg har fått med meg at du også har bugabooen og at du er veldig fornøyd. kanskje du kan svare på dette: hvor mye av fjæringa går tapt med vinterhjulene? jeg gleder meg sånn til å ta i bruk vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå