Gå til innhold

Hva ville du ha gitt for....

Anbefalte innlegg

Skrevet

En Emmaljunga Duo Egde mod der bare babybag delen er brukt? Tenker på å selge min når vesla vokser utav den og kjøpe en litt mindre vogn som passer inn i bilen vår........ jeg gav ca 7000 for den som ny.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 4500 siden sportsvogndelen er ubrukt. Jeg synes ikke noe om det, men er mange som tar blodpris for disse vognene på finn.no så du kan sikkert ta mer også...

Skrevet

tenkte ikke jeg ville ta mer enn at jeg fikk kjøpt en ny emmaljunga. Men for 4500 kan jeg jo faktisk få helt ny sportsvogn så da tror jeg at jeg gjør det.

Skrevet

Hørtes lurt ut!

Jeg solgte min oth uj til en rimelig pris, og fikk solgt den etter 10 min på finn.no. Så blir mye lettere å bli kvitt vognen, pluss at jeg kunne selge den med god samvittighet.

Du får en flott sportsvogn for 4500! Er vel det city crossen koster om det er den du tenker på. Den er iallefall et godt valg.

Skrevet

Brukt Emm. Duo Edge 2006 går faktisk for 5500kr på finn for tiden! Vet om flere som har solgt til denne prisen, og kjøper er fornøyd. Emm. er sjelden på salg (i motsetning til feks simo, som er på salg på barnas hus osv), og holder seg veldig godt i pris. Søk på Edge på finn og se hva som tilbys nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...