Susan*lillegutt og mini* Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 hvor mye klør det før man skal vurdere å si ifra til jordmore eller lege..? er litt i tvil om jeg muligens har det eller ikke... vet liksom ikke om det bare er "naturlig gravid kløe" eller mer enn som så..vet jeg klødde langt fra så mye med nr 1. klør på legger og armer,akkurat som om det begynner å klø med en gang kl.passerer 16.00, våkna i natt å lå å klødde på leggene,har kloret meg til blods enkelte plasser på leggene,ikke på armene,men sitter ofte å klør uten å tenke over det,og har ikke noen allergier som det kan være heller. Er kanskje 3uker siden jeg oppdaget at det klør. men hvor my skal det klø for det er svangerskapskløe...?
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Jeg merket ikke noe på kroppen generelt,men inni hendene og under føttene og da ringte jeg dagen etter... Nå klør jeg ikke på disse plassene lenger men på hele kroppen... Armer,lår og legger er verst! Svangerskaps kløe kan være farlig så hadde tatt en telefon til legekontoret ditt og forklart hvor du klør så kan de vurdere om du må ta blodprøver... Må ta leverprøve og gallesyre...!
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 jeg klør ikke under føtter,men av og til inni hendern,men er helt vilt på armer og legger. Når det først begynner å klø,så klør jeg meg nesten sår. Disse prøvene..det er blodprøver ja..ikke noe urinprøve eller...?men er jo så usikker på hvor mye man skal klør før man bør dra til legen å ta disse prøvene..er jo vanlig å klø i svangerskapet..men klødde jo ikke så mye med lillegutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå