-carina- Skrevet 29. januar 2007 #1 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvordan går det med Emma? Har ikke hun vært litt pjusk i det siste? Er noen dager siden sist du har vært her inne, nå... Utrolig fint navn hun har, forresten! Enkelt med Emma, norsk navn som kan brukes internasjonalt. Og mellomnavnet var så fint... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 29. januar 2007 #2 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei du, jeg sendte deg akkurat en kjapp melding Ja hun har ikke vært helt bra nei... men nå er hun heldigvis sitt vanlige jeg... Men ingen tenner ennå så var nok en forkjølelse... Det største problemet når disse små har vært syke er nok at det bare tar en dag eller to før de venner seg til litt ekstra forpleining Og så må man venne dem av igjen.. Ja, jeg er veldig fornøyd med navnet nå. Og kan uttales på alle spåk som gjør det lettere å holde kontakt med besteforeldre og pappaen Var så morsomt å se at det hadde vært sååå mye aktivitet her siden jeg siste hadde tid til å kikke rundt Hvordan går det med Karsten forresten? Er han helt bra nå? Jeg så du skrev han ikke ville ha brød nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 29. januar 2007 Godt å høre at Emma har blitt frisk igjen! Kanskje greit det ikke var tennene, så slipper du fortsatt å engste deg mens du ammer! ) Karsten fikk jo diare, og så var jeg usikker på om det hadde sammenheng med brødet. Så jeg sluttet med brød i 5 dager. Og når jeg skulle starte med brød igjen så bare brekker han seg. Plutselig så ser det ut til at han synes det er ekkelt med disse klumpene! ( Tror neppe diareen hadde sammenheng med brødet, for han plages fortsatt litt med magen. Men nå er det "bare" 5-7 bæsjebleier om dagen, mot 15-28 som det var forrige mandag... Fikk i hvert fall luftet stumpen masse, så den er ikke rød lenger. Og det virker ikke som det plager ham med disse bleiene, så da er det ikke så ille. Bortsett fra at han ikke er så glad i å ligge på stellebordet, da... Så han blir jo lei av å måtte bæres dit til stadighet! ;o) Lurer sånn på hva jeg skal gjøre med den maten, ja. Han spiser jo ganske hyppig på natten, så jeg skulle ønske han kunne begynne med littegrann fast føde. Grøt har jeg prøvd igjen og han "vrenger ansiktet" fortsatt av den, både mais og ris. Har prøvd to forskjellige middagsglass av Nestlè, men de har han ikke likt... Skal prøve ett av dem i morgen igjen. Har kjøpt enda ett som jeg skal prøve ut denne uka. Neste uke tenkte jeg ellers å begynne å prøve å lage til litt mat selv... Sanna&Simen hadde jo lagt ut en sånn fin link til en side med matoppskrifter. Så jeg får bare finne frem stavmikseren ser det ut til! ) Var jo ikke så langt unna du bor, da nei... (Var innom og leste posten min!) Jeg skal vinke til deg neste gang jeg kjører forbi med T-banen... ) Ellers er det treff på onsdag, skal møtes i sentrum. Om du har lyst til å bli med så er du hjertlig velkommen! Mer informasjon finner du på DIB-treff-sidene! ) Kjempekoselig med masse liv på disse sidene her, ja! Før så holdt det liksom at man var innom et par ganger i uka (selv om jeg stort sett var innom daglig). Men nå "må man" innom hver dag for å henge med... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 29. januar 2007 #4 Del Skrevet 29. januar 2007 et tips angående mat... prøv hipp med potet, mais og kalkun... eneste som emma er vill etter... jeg ble tpset av ev venninne om den... er vist slik at de små ofte elsker mais... og den er lavallergen også.. de har den på ultra på stovner senter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 29. januar 2007 Takker for tipset! ) Jeg tenkte å gå over til Småfolk eller Hipp. I starten prøvde vi jo bare 4 mnd glass, men nå har han jo passert 6 mnd, så vi kan prøve de glassene... Mannen min var og handlet 3 store glass med Nestlè, så jeg synes liksom jeg må prøve dem. Skal teste i morgen igjen det jeg testet i dag. Det er jo åpnet, så det er greit å teste det en gang til. Men tenkte meg en tur på senteret i morgen for å handle, så da skal jeg prøve å ta med meg ett sånt glass!! Synes jeg har sett det i noen innlegg, at noen babyer liker Nestlè, andre liker Småfolk osv... Så jeg tenkte å prøve det siste glasset med Nestlè også, før jeg går over til en annen produsent.... ) Men i morgen blir det visst Hipp her i huset! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå