Gå til innhold

dere som har født 3 unger eller fler

~Valentina-Mateo&Lucia~Mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er gravid med fjerde gutt og har aldri mistet, ikke som jeg har visst om iallefall. Jeg har hatt noenlunde regelmessig mensen. Det som var litt annerledes for meg i mitt tredje sv.skap var at jeg hadde et par små blødninger i løpet av de de første 11 ukene, og var inne på UL og fikk bekreftet at alt var bra.

Dessverre er det ikke så mye vi kan gjøre for å hindre at noe sånt skal skje. Jeg føler meg veldig heldig som ikke har opplevd SA, for jeg er enig med deg at det høres ut som om det er temmelig vanlig. Bare prøv å slapp mest mulig av og gled deg du.

Lykke til!

HEi

Hvor har du fått det inntrykket fra?

Stol på det DU kjenner i din kropp, og la de andre bekymringene

fare!!

Jeg har mista én gang, og det var det fjerde, nå går jeg i mitt femte svangerskap, og jeg trur stort sett alle vil oppleve det å miste, enten på den ene eller andre måten, å vite det eller ikke. Like fullt kjenner du det på deg hva som er riktig hvis du stoler på intuisjonen din og kroppen din! ;-)

Gled deg når det er naturlig, og det er jo stort sett hele tida, hvertbarn er en lykke!!

Det kommer , det kommer.....hvis det ikke er der og du bare undertrykker det!!!

LYKKE TIL!!!! Det vil som regel gå bra!!!!

Annonse

Jeg hadde en MA første graviditet, så 5 friske svangerskap, en MA igjen, og nå en som ser frisk ut i alle fall, uke 13 nå. Har aldri hørt noen si at det stemmer. En MA eller SA skjer innimellom, ifølge leger jeg pratet med i går, har det bare med uflaks å gjøre. Noe annet blir det når du mister flere ganger, eller sliter veldig lenge med å bli gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...