Gå til innhold

Utålmodig

babypus88

Anbefalte innlegg

Er 18 (blir 19 i mai) går grunnkurs nå, siden eg "valgte feil" første året. Tok så eit friår/jobbeår før eg begynte på nytt. Hadde liksom planen klar for neste år, men så har eg i det siste blitt "babysyk"...hihi. Har lyst til å bli ferdig med utdanninga, har igjen 1 år skule og 2 år lærling...føles som ein evighet akkuratt nå:-( må bare få si det til noen..

Fortsetter under...

hehe, skjønner godt hvordan du har det... har vært babysyk siden jeg var 16 jeg... og nå er jeg jo gravid da :) hehe ikke planlagt men godt mottatt!

Vil nok råde deg til å prøve å vente til du er ferdig med skole, har fast forhold (hvis du ikke allerede har dette) og en inntekt, men skulle du nå bli gravid så går det seg nok til!

Men hvis du klarer så vent bittelitt til :)

jeg råder deg å vente til du er ferdi med utdanningen din. jeg skal selv gå ennå 2 år til på høgskolen, holder på med mitt siste år på videregående, hadde også et friår.

typen min sa også at han var klar,men nå har nervene tatt ham litt og d var rett før han gikk i fra meg og den lille i magen fordi han trodde d var d beste for oss, men tror d heldigvis har roet seg nå:D

men gutter kan tro de er klare men når d plutseli går opp for dem va som skjer kan de bli litt nervøs. d tok nesten 6 mnd før d gikk opp for typen min.

så råder deg å vente litt, d er kan være greit å bli ferdi med utdannelsen først. :)

jeg er kansje ikke den rette til å si noe her da, hehe :P

men d var vel å merke ikke planlagt at vi skulle ha barn ennå da,men når d først har skjedd så gleder jeg meg VELDIG mye! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...