Moi_ Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Har sett at det finnes slike "stoler" som man setter fast i bunnen av badekaret , ved hjelp av sugekopper. Lillegutt er nå så flink til å sitte i høystolen sin, og tenkte at en slik stol i badekaret måtte være genialt:) Vil selvfølgelig være der sammen med han, men tenk så gøy det må være å sitte selv å leke med badelekene sine, uten at vi må holde i han Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slik, og evt pris??
Kristin og lillemor Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 jeg har nylig kjøpt en stol til jenten min, som hun ligger i.hun er 4 mnd. såg de hadde sånn å sitte i også. De har de på reflex, der kjøpte jeg. betalte 300 tror jeg..eller var det 200?? hm.. både v og babyen er veldig fornøyd
Moi_ Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 Noen som vet hvor i Trondheim man kan få kjøpt?
*Magic* Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Siden han sitter selv, så anbefaler jeg den som er en "ring med ben på med sugekopper under", og skumgummi under rompa. Jeg kjøpte en slik på Babyshop for kr. 249,-
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Har også ein sånn, kostet kr 249. Kjøpte den i Trondheim når vi var der i sommare, men husker ikkje kor. Hadde du budd nær meg skulle du ha fått kjøpt min. Den er veldig kjekk, men vi brukte den ikkje så mykje. Men jenta vår koset seg i den, fekk nesten ikkje legge ho ned igjen etter det.
aimée Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 kjøpte sånn i svergie til jenta mi....der koster den bare 80 norke kr tror jeg... hu elsker den og sitter jo helt selv oppi der men ambefaler ha et handkle bak ryggen, mer behagelig
*Magic* Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Liggestolen som jeg hadde (0-8 kg) het Baby Cocoon, men den til kun å sitte i husker jeg ikke navnet på. Vet at det er en type som heter Aqua Baby som er ganske lik den jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå