Gå til innhold

hihi, fikk endelig bekreftet at lillen er på plass, og er i 12 uke!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

fant ut at jeg var gravid da mensen uteble i desember, men fikk en nedtur da jeg fikk smerte og blødning rett før jul. etterhvert ante det meg at jeg var fortsatt gravid ettersom jeg var vanvittig kvalm og trøtt. tok en ny test i januar- og den var positiv. dagen etter kom det en ny blødning med klumper av blod, den varte i et par dager. ved denne blødningen forsvant det meste av graviditetssymtomene, og jeg trodde at jeg hvertfall hadde mistet denne gangen. etter 14 dager (legen mente vi skulle vente så lenge) var jeg til legesjekk, graviditetstesten var positiv, men livmoren var bare litt forstørret. ettersom jeg ikke følte meg gravid i det hele tatt trodde jeg det var hormoner som hang igjen, og at testen ikke viste riktig. i dag skulle jeg tilbake med en ny urinprøve, og skulle også få svar på HCG (blodprøve). det viste seg at den var "skyhøy" som legen sa, og hun kunne ikke skjønne annet enn at jeg er gravid, og da må jeg jo stole på det????hi hi, blir morro med en liten i august:) tør ikke ta det 100 prosent sikkert da, men er jo ganske sikker da, og kan jo være glad for at jeg har vært sånn i form som jeg har tidlig i svangerskapet, selv om det har vært pyton å ikke vite da. nå skal jeg vel egentlig hoppe over til 2. trimester jeg?

lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...