Gå til innhold

********* SKRAVLETRÅD IKM uke 8 *********

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei

ferdig med tr i morgen regner jeg med, så blir el rundt den 22. febr. d er aaalt for leenge til :( sist ble d sengekos hver eneste dag i to uker, frem til el garantert skulle være over. men tr kom likevel...sist prøvde vi i 10 pp, så tok vi en pause fra prøvingen grunnet jobbsituasjonen. og nå er vi inne i 6 pp etter pausen. håper d snart blir klaff!! før hadde jeg alltid el-slim, men d har jeg ikke hatt siste 3-4 mnd. vet dere om dette har noen betydning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har testet i 4 dager jeg også nå, men ingen el enda. Krysser fingre og tær for at el dukker opp ganske snart. Uff, tenker så mye på disse el-greiene at det kverner i hodet hele dagen. Men denne testinga får meg raskere opp om morgenen da (tester da). Tenker,når jeg ligger i senga, at kanskje jeg har el i dag - sånn at da må jeg opp å teste.

Skrevet

Det beste er å el-teste på ettermiddag!!! Det er visst pga at kosentrasjonen av LH er høyere på ettermiddag enn morgenen... Husk det når dere el-tester!!

Startet testingen på mandag jeg, men de der testene funker jo ikke! Har CB digitale tester, men det ender opp med at jeg får feilmelding på displayet eller så skjer det ingen verdens ting. Og jeg VET at jeg utfører testen riktig! Har sendt mail til babyornot der jeg kjøpte dem og klaget...

Skrevet

Pfff, de to ukene som kommer nå framover er så laaaange!!! Og fokus blir mer og mer vridd over på å finne symptomer og alt det der. Off, burde gått ann å spole litt forover for å se hva som skjer.

Hvis det er noen som sitter og deler ut graviditeter og liksomsymptomer et eller annet sted så må de ha innmari mye moro med å følge med på oss ivrige damer. Ser det for meg: "Nå gjør vi henne pittelitt uggen et par dager, og noen skikkelige sting i sida. Hun der borte får bli litt ekstra trøtt, og kanskje ømme pupper? Hehe, lettlurte damer." Tenker de sikkert....

Skrevet

O.K, da blir det tungt å komme seg opp i morgen tidlig. Men heretter blir det testing på ettermiddagen. Fant ikke el forrige syklus-kanskje det var fordi jeg bare testet på morgenen. I løpet av helga må vi vel alle ha fått el.

Jeg og bruker CB digitale. Har kun en gang opplevd at den ikke viste noe resultat. Da kom det frem et merke som ligna på ei bok. Men tror det står i bruksanvisninga at du må varsle i fra om testen ikke virker, så det kan jo faktisk skje at det enkelte ganger er noe feil med produksjonen.

Skrevet

Hepp jenter! Hva skjer da??? Er EL over for de fleste?? Bare etternøleren meg??

Svidde av 2 EL-tester idag også :Det skjer jo INGENTING med de testene jo!!! Begynner ikke å blinke som de skal gjøre... Skikkelig irriterende! Men sjekket de strekene på testpinnen etterpå og idag var de faktisk like sterke i motsetning til tidligere i uka. Da har den første streken vært svakere. Tar det som et tegn at EL er på gang jeg til tross for at testene ikke funket som de skulle. Har en test igjen da... Får vel svi av den i ettermiddag :) Hehe...

Har jo dessuten hatt el-slim og litt murringer de to siste dagene. Så det er vel bare å fortsette kosingen uti neste uke en gang :) Og krysse fingrene (og etterhvert beina) for at det skal klaffe denne gangen

Skrevet

Heisann!!

Endelig helg og fri fra jobb!!Deili.Bare kose seg og slappe av,mmmm...

Nettopp testet med digital eggl. test (5.dag) og fremdeles neg....

Har bare 2 tester igjen nå..

Er på dag 14 i syklusen nå..Regelmessig syklus på 28 dager vanligvis..

Satser på positiv i morgen eller søndag...Ganske spennende dette her..

Dere får ha en go` helg alle sammen..!!!!

Andre som har fått positiv eggl.test??

Merker dere symptomer på eggl.?

Har aldri kjent noe jeg.....

Ja,ja...

Ha en fin fredag kveld!!!!

Skrevet

Jess, endeli helg! Æ teste ikkje etter el, men satse på den der kalkulatoren....ifølge den har æ el idag... Hadde oss en runde igår, og flere ganger i begynnelsen av uka, men e vel bare å fortsette videre i helga=) Sambo blir helt forstyrra av min enorme sexlyst for tida...litt unntakstilstand, hehe. Men han vet jo sef grunnen.

Jaja, da må vi straks ta fatt på den der lutealfasen.....den e jo kjent for å gå kjempefort....not!

Go helg, jente=))

Skrevet

ugh...kjedet meg idag. Sittet på bim stort sett hele dagen...Ikke orket å gjøre noe fornuftig. Annet enn å vaske klær da :)

Sitter og venter at mannen skal komme hjem senere i kveld. Hadde jo en heftig runde i går, men kan ikke la denne kvelden gå uten en ny runde i sengehalmen :) Her skal det koses til langt uti neste uke!!!

Skrevet

Hei. Testet i ettermiddag igjen jeg også. Neg. som alltid. Men den første teststreken var sterkere enn i går. Satser på el. i morgen da. God helg til alle sammen

Skrevet

Hvor mange pp har dere bak dere da jenter? Jeg er i min 6 pp nå.

Begynner å bli ganske utålmodig i grunn, men denne perioden er liksom litt mer "skjer-det-så-skjer-det" og "blir-sikkert-ingenting-denne-gangen-heller-for-hvorfor-skal-det-klaffe-denne-perioden-når-det-ikke-har-klaffet-tidligere" :)

Skrevet

Vi har prøvd siden april i fjor. Ble gravid i november men mistet i den 7.ende uke. Så etter sa er det 2pp. Vil gjerne lykkes så fort som mulig igjen. Er nok litt utålmodig jeg også. Godt å være på jobb slik at en slipper å tenke på det hele tiden. Kos dere med masse sengehygge i hælga jenter.

Skrevet

Er i 2 pp nå, bomma totalt på forrige el. Litt ustabil syklus etter at den kom igjen etter at tassen ble født. Så her blir det en laaaang periode med 2. hver dag, sånn for sikkerhets skyld. Burde vel egentlig holde på helt til tanta kommer, så er vi sikre på å ikke gå glipp av noe. ; ) Men tror el har vært, så er antageligvis inne i de to lengste ukene i syklusen. Går så innmari treigt fram til testing! Noen som har noen gode råd for at tida går fortere? Har ihvertfall tatt utgangspunkt i den lengste syklusen denne pp, sånn at jeg ikke begynner å teste og ordne alt for tidlig... Hehe, noen som tror at jeg klarer å lure meg selv? Ikke det, nei...

Skrevet

Ååååååhhh!!

Blir gal...Er på dag 16 i dag,og fremdeles ikke funnet eggl...

Må til byen i morgen og kjøpe nye dyre dig. tester...æææsj..

Skal teste med siste test i ettermiddag..Satser på at egget dukker opp på testen da......

Skrevet

OPPDATERING:

Tok en test nå,og det berømte egget dukket opp!!JUHUUUUU!!!

Nå er det bare og hoppe i halmen...

Skrevet

Har skikkelig go`følelse nå....

Arb.økten er gjort unna,og håper på det beste.....

Nå er det bare å vente og håpe.......

Skrevet

Hei alle sammen i UKE8, er så rart å se alle som har fallt ut fra Uke4, hehe. Bra det da for det betyr jo spire for mange :)

Jeg har holdt meg unna siden tanta jeg, har ikke orket å være så mye her inne.Men nå er EL overstått, vi var for sikkerhetsskyld på hyttetur med hele svigerfamilien akkurat rundt de tider, så man gjør så godt man kan. har satset på annenhver dag denne perioden. Vi måttet til og med ty til handikapp toalettet for å få unna en runde, hehe! Huff, romantisk :)

Men, nå begynner ventingen da, jeg havner vel etter planen med IKM 20/2. Tvi tvi alle sammen!!

Skrevet

Hehe...handicaptoalett ja... Men hva gjør man ikke når nøden er som størst :) Haha

Ingen anelse om jeg har hatt el jeg da...siden jeg ikke fikk de teite testene til å funke.

Hatt en del stikkinger i magen idag... kanskje det er noe som driver og fester seg der?? Haha...sikkert!

Begynner å bli litt "kynisk" jeg tror jeg... Har liksom ikke helt tro på denne kroppen min at det kommer til å klaffe noensinne. Argh...

Skrevet

Ok, nå er jeg lei av å ikke vite om når el er. Det blir nok testing fra neste pp, håper jeg får litt bedre klaff med testene enn du har hatt, Turbotrollet. Og da kan jeg i allefall teste for noe! El har man jo stort sett hver mnd, så da blir det jo også test med positivt resultat en og annen gang. Sukk, jeg er ingen tålmodig person...

Men nå nærmer det seg jo litt spenning på skravletråden vår, om ei uke kan noen ha fått positiv graviditetstest! Tenk på det! :)

Skrevet

Jippi,fant el i ettermiddag. I kveld blir det en runde du gitt. Har hatt inflensa i helga, sånn at da ble det lite kosing-men det ble fredagskvelden da. Er det noen som vet om influansa gjør at en har mindre sjanse for å bli gravid? I og med at jeg fikk el i dag, blir vel ikm 25.2. Har vanligvis en syklus på 25 dager.

Skrevet

Henger meg på skravletråden jeg! IKM 21. februar, forhåpentligvis. Har ustabil syklus og (dessverre) korte lutealfaser. Hadde EL i helga og nå knasker jeg Wild Yam for å forlenge lutealfasen. Må jo prøve alt som prøves kan! PP4 for meg, eller PP3 etter EXU. Skal bli gøy å følge dere andre!

Skrevet

Tror ikke det skal ha noe å si! :-)

Forrige pp var jo helt sinnsyk for oss i UKE4, lurer på om det blir like travelt for CB testene denne pp, hehe! Håper det!

De på 1.tri må jo ha fått sjokk av invasjonen :-)

Jeg synes det er litt ok når EL er over og jeg, slapper av å tenker, ja ja, nå får man ikke gjort mer, bare å kose seg og prøve å tenke på andre ting frem til IKM!

SÆRLIG!!! Hehe!

Skrevet

Endelig fant jeg ogsaa EL! Paa dag 18 i syklusen! Er det mulig?! Har vanligvis en 28. dagers syklus of det betyr jo en eklstrent kort lutealfase dersom denne syklusen ogsaa blir bare 28 dager :(

Grrr! Men jeg fant da i allefall dette "egget". Bare aa staa paa i kveld og i morgen og haape paa det beste. IKM vanligvis 24/2 men naa haaper jeg at det venter til ut i uke 9 for aa gi egget litt flere dager for aa feste seg....

Blir spennende aa se neste uker hvem som forsvinner ut i 1.trimester :)

Skrevet

nå?? hvordan går det med damene??

noen tiiiiidlige symptomer?? hehe

Skrevet

lister meg stille inn her litt sånn uoffisielt=)etter forsiktig utregning så tror jeg at jeg havner her, men er jammen ikke sikker...ville nå bare øsnke alle sammen masse lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...