Gå til innhold

********* SKRAVLETRÅD IKM uke 8 *********

Anbefalte innlegg

Kanskje litt tidlig ute, men det er veldig greit å ha noe å bruke tida på mens man venter på EL og deretter på IKM. Å skravle med dere jenter inne er alltid så koselig!!!

Nå har tanta reist sin vei for min del - forhåpentligvis blir hun borte i maaaaaaange mnd nå ;) Kanskje 13. pp kan bli en lykke mnd???

Håper det blir delt ut like mange positive tester i uke 8 som i uke 4....

Lykke til alle IKM uke 8 jenter!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7999098-skravletr%C3%A5d-ikm-uke-8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker tida frem til EL til å pønske ut hvilke triks jeg skal bruke for å bli gravid ;) Så av IKM lista at vi to har IKM samme dato - den 24/2... Jeg satser på en normal syklus denne mnd, og da vil jeg havne på den 24... er jeg heldig kanskje et par dager tidligere... eller uheldig flere dager senere... Litt ustabil syklus...

Denne pp har jeg tenkt til å slappe av... og ha masse sex - så får vi se om det blir noen spire ut av det. Skal ikke ta EL tester og ha fri fra jobben i perioden rundt EL. Kanskje jeg skal prøve ut rådet om å ikke tenke på det.... (yeah right - som om det går an)

Skal prøve å ikke være så mye her inne hele tida - selv om jeg ikke tror at det hjelper.

NÅ VIL JEG BLI GRAVID!!!!!

På tide å begynne en skravletråd nå, ja! Syklusen min er forholdsvis ustabil, kun hatt tr på besøk tre ganger etter at tassen ble født. Med 28 og 35 dager mellom.... Så vi må nok snart i gang med litt sengehygge, sånn for sikkerhets skyld. Er bare i 2pp, og bomma nok helt på EL forrige pp. (For da trodde jeg jo at syklusen var 28 dager. La mao inn støtet aaalt for tidlig.) Får se om det klaffer bedre denne gangen! Helt klar for et lite knøtt, iallefall!

Æ har faktisk funne ut at æ har nøyaktig 30 dagers syklus (ihvertfall hatt det de 2 siste mnd, etter sa). Skal nok bli mye sengeaktivitet denne mnd!! Satse på annenhver dag fra den 4. ca....

Vår første jente blei laget på 1 "uhell", og ble gravid på 1. forsøk i november (mista i 6. uke). Så nå skjønner æ liksom ingenting når det har gått 2 mnd uten å bli gravid, hehe...

Enn dokker? Barn fra før? Prøvd lenge?

Hei jenter! Fint å se at noen har laget skravletråd for oss i uke 8 :)

Satser på å starte el-testingen på tirsdag jeg. Håper jeg finner den like lett denne gangen som sist...da fikk jeg positiv el-test allerede på andre testdag! Men det klaffet jo ikke av den grunn da... Men kanskje denne gangen?? Alle gode ting er 6??? :)

Annonse

Nå begynner det å nærme seg eggløsning, og da merker jeg at fokus dras mot disse sidene igjen, gitt. Tester ikke for el, så da blir det endel action i senga framover. Særlig siden syklusen er ustabil. Hehe, blir nok å satse på 2. hver dag denne gangen, ble litt intenst forrige pp. ;) Tror nok at det blir el-testing hvis det ikke klaffer i løpet av et par mnd. Lærer jo faktisk endel om egen kropp da også. Tassen satt på 1. forsøk, da visste jeg ikke om disse sidene engang! Lykke til alle sammen!

Joda, går greit her. Er så mye jobb for tiden, så har nesten ikke noe energi igjen til å hoppe på mannen for å få ut de edle dråper. ;) Vet ikke helt når el er, så satser på 2. hver dag et par ukers tid framover. Sukk, det er lenge igjen til uke 8.....

Hmtjonei, har vel egentlig sagt til meg selv at det får gå en 3pp's tid før jeg hiver meg på den bølgen... Og syklusene mine (de to jeg har hatt) var på 28 og 35 dager. Så tenkte og se hvor de stabiliserte seg hen før jeg starter testing. Vil tro el er en eller annen gang mellom nå fredag og neste fredag. Så da slenger jeg på et par dager i hver retning for å være sikker. ;) Lange eller korte sykluser, du da?

Sluttet med pillene i april i fjor, men startet ikke prøvingen før i august. Hadde sykluser på ca 32 dager inntil oktober. Da kom den plutselig 3 uker over. Neste syklus ble vel på ca 40 dager og nå sist var den på 35. Tar utg.pkt i 32-dagers syklus jeg... Da er det vel minst sjanse for å misse el :)

El-testet for første gang i januar. Er i 6 pp nå og håper ting klaffer snart.

Annonse

Hei

Jeg har IKM i uke 8, 19.2. Har gått på pergo for første gang! Har EL i dag tror jeg, jeg testet pos i går :)

Har fått enorm oppfølgning av gynekolog, var til UL tre ganger forrige uke for å sjekke tykkelsen på slimhinnen... Det blir spennende å følge dere..

Hei...

Har IKM fredag 23/02....

Har gått til innkjøp av digitale eggløsningstester denne mnd,så nå må det jo bare klaffe!!!

Spennende å følge med dere andre her inne også...

Vi får utveksle div. symptomer og evt. frustrasjoner......

Lykke til alle sammen!!

Jeg har også IKM fredag 23. :) Det virker lenge til for øyblikket, altså. Har ikke hivd meg på testebølgen foreløpig, men det er nok ikke mange pp til. Det beste hadde jo vært om det klaffet denne mnd, så slapp jeg det. :) Er veldig kjekt å kunne følge med dere andre også, man blir fort litt fokusert på dette her når man først har satt i gang. Og ikke så mange andre å diskutere det med, kan du si... Lykke til til dere også!

Hei!

Jeg er ny her. Det er første gang jeg prøver å bli gravid. Tror jeg har IKM en gang mellom 19. og 21. feb. Tror EL var på tirsdag pga slim, men dette vet jeg lite om. Kan det være et tegn? Prøvde å treffe blink i går. Høres det ut som et riktig tidspunkt? Det skal vel godt gjøres å treffe på første forsøk, så jeg får vel smøre meg med tålmodighet.

Lykke til alle sammen, blir spennende å følge dere fremover.

Hei og hå folkens. Her er det litt stusslig for tida, har stort sett ligget i senga i dag. Typisk det, når jeg endelig skulle ha litt fri etter mye jobbing. Tror el var i begynnelsen av uka, men hadde i grunnen tenkt å ta en runde i kveld også sånn for sikkerthets skyld. Får se om det blir noe av, ikke akkurat overskudd av energi her i gården... Noen andre som har blitt syke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...