Gå til innhold

Noen her som ble gravide selv om dere brukte kondom?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe, har opplevd at den sprakk en gang, men ble ikke gravid da. selv om dere ikke sjekker det vil jeg virkelig tro at dere harre merket det hvis den var sprukket:) for det første blir det jo mer "gris" når sausen hans renner ut, og dessuten så revner den bra når det først har gått hull på den... tror jeg i alle fall.

Hmm litt skummel dette her..

Nå_Ble_Det_Faenmeg_Min_Tur! oppløftende lesning :P hehe

Murringer i magen.. Mensen er 14 dager forsinket men bare hatt mensen 1 gang siden jeg fødte så om dette virkelig er i gang igjen så blir de tettere enn planlagt ja! oioioi

Annonse

Hei, vi ble gravide på tross av kondombruk. Aner ikke om den har sprukket, eller om det var den gangen vi slurvet litt, dvs satte igang og kom på kondomet underveis (men i god tid før det gikk). Tviler på at det var den gangen for det var rett etter mensen, men jeg har hatt uregelmessig mens etter at jeg fikk den igjen etter at førstemann kom.

Her blir det to tette (hvis det går bra denne gangen da).

Hei dere som sier det bir to tette!

Har nettopp født selv og lurer på hvor tett to tette det er snakk om hos dere? Og hadde dere fått mensen tilbake? Jeg har ikke fått mensen tilbake og fullammer, men jeg er sinnsykt fruktbar. Ikke for å skryte selvsagt, men jeg blir gravid ekstremt lett. Er redd jeg er gravid igjen og jeg fødte for 10,5 uker siden.....

Shit!

Sorry for at jeg er anonym, men feiger ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...