mamsen :-) Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Vurderer å skaffe toåringen vår ski. Noen som har gode råd for hvilke ski man bør velge og hva det ca koster?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Kjøp en skipakke på G-sport. Da får du Madshus/Åsnes ski, støvler og staver. Koster fra 599 og oppover. Hvis du skal selge dem senere så kan du selge ski og støvler hver for seg så får du tilbake hele beløpet ;o)
tuppemor-75 Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 vi kjøpte ski og staver på G-sport. det er slike ski, som en fester på vanlige sko. snuppa syntes det er topp. de kostet bare 299,-. vi rekner med å kjøpe "skikkelige" ski til neste år. hvorfor vi valgte disse skia? -de er greie til hennes bruk. hun er 2 år, så hun går ikke på ski mer enn 10-15 min av gangen. -hun bruker skostørrelse 23-24, og de vanlige skiskoa begynner på 26 og 27 mao altfor store.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Tuppemor: Det er ikke slike plastski dere har?? Har bare sett de i plast til å feste på vanlige sko. Har noen gamle treski på hytta som jeg brukte som liten, men de festene sitter nesten ikke sammen lenger... Og dessuten er skiene så lange til gutten vår (han er en liten gutt)
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Kjøpte jul i svingen skipakke til 700,- det er ski med binding til å feste rett på skoene og så er med wtaver. Skiene er i glassfiber med trekjerne. Anbefalte det på Sportshuset til min da 2.5 åring. Kjempe fornøyd
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Jeg gidder ikke bruke 700kr på ski som kanskje bare blir brukt 6 ganger... Her vi bor er det ikke snø lenger på vinteren (omtrent) og da blir det mest på hytta de vil bli brukt, altså max to ganger i løpet av vinteren. Så rundt 300kr hadde passa noe bedre for oss, men de jeg har sett til 300kr er bare slike plast ski med plast binding.... Og de ser så veldig simple ut synes jeg...
tuppemor-75 Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 jeg vet ikke om det er plastski, men det kan godt være at det er det. vesla har ialle fall brukt dem flere ganger, og hun synes det er veldig stas. jeg må også få sagt at hun orker bare bruke dem mellom 5-10 min, før hun må ha pause, eller rettere sagt da krever hun pause, og ønsker å sitte på akebrettet. skiene som vi kjøpte kunne en kjøpe i minst to ulike lengder. vi kjøpte 80cm, da vesla bare er 88 cm.
FruMamma med nr 2 Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 Jenta vår på snart 2 har de samme om dere tuppemor. De fungerer utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå