Gå til innhold

Hjelp...jeg er så sint inni meg om dagen! (langt)

Anbefalte innlegg

Heisann godjenta :o)

Takk for svar!!

Du...vi har ikke venta i det hele tatt, vi.... Fikk positiv el-test i forgårs og bare hoppa i det, bokstavelig talt ;o) Hi hi. Om det klaffer er vel heller som et under, men sjansen er jo større når man har gjort et redelig forsøk iallefall :o)

Så jeg får ta IVF-biten når mensen (ikke!!) kommer om et par ukers tid. Godt at syklusen er i rute iallefall.

Ja dette med exu er rett og slett et mareritt!! Vi har vært i livsfare begge to! Men nå skal vi f***men ha baby begge to! Som du skriver i et annet innlegg her...søtt vennen ;o)

Sinnet blekner etter hvert. Det hjalp med positiv el-test og at syklusen ordner seg. Jeg fikk også snakka med sykehuset i forgårs, og det ble avtalt at jeg bare kan ringe dem og få komme rett på sykehuset i fobindelse med IVF eller graviditet. Det var så godt å få bekrefta det!!

Men du...jeg må stikke...skal kjøre i bhg før jeg skal til tannlegen halv ti....

Ha en kjempefin dag nettvenn :o)

Stoooor klemmmmm

Fortsetter under...

Hei Lenn!

Skriver litt til deg her og jeg.

Så artig at dere prøver igjen. Trodde du liksom skulle vente på mensen og begynne med nytt forsøk jeg. Men så jukser du :)) Hi hi

Høres skikkelig ekkelt ut det du og Brumm har vært igjennom altså.

Mammaen min hadde også en exu. Hun kom på sykehuset i siste liten.

Hun hadde vært på utskrapning, men hadde fortsatt fryktelig vondt etter at hun kom hjem. Også viste deg seg at fosteret satt i egglederen.

Kanskje litt mer forståelig at de ikke oppdaga det den gangen. Er jo tross alt noen år siden.

Men at de ikke oppdager slikt på ultralyd i dag, synes jeg er helt utrolig og helt utilgivelig!!

Nå sitter du sikkert inne hos tannlegen stakkars.. Men Gisken er jo så flink så det går vel greit :))

Klemmer fra

Hi hi...nei vi kunne bare ikke vente med å prøve vi... ho ho....

Jeg føler meg oppegående fysisk sett, og da må vi utnytte de sjansene vi har. :o) Det blir ikke mange sjanser på naturmetoden, ikke hvis St.Olav får bestemme iallefall...De ville sette oss opp med det samme mensen kommer tilbake. men det sa jeg blankt nei til. Det må da være måte på til pushing. Prøvde å si at jeg har mista 4 stykker, og da myknet hun litt, hun som satt i skranken. Det får være måte på!!

*Grrr*

Så da blir det vel oppstart på neste mens etter der igjen. Blir jo en stund til da... Hvis vi begynner på neste mens så har jeg regnet ut at innsettingen ikke blir før i mai!! Men vi har jo noen sjanser hjemme også før den tid. Så får tiden vise hva det blir til :o)

Jada jeg satt i tannlegestolen i sta da du skrev, eller rettere sagt, jeg var vel ferdig..... Null hull ja :o) Helt heeerlig :o) :o)

Gikk jo forbi døren til min kjære eks-lege på vei til tannlegen.

Kjente jeg ble fysisk uvel da jeg gikk forbi. Ikke noe god følelse. På forrige exu`en min var det jo nettopp HAN som lot det skure og gå, slik at jeg kunne risikert å miste hele livmoren min (tro det eller ei) Men dette kan jeg fortelle deg en annen gang! He he.. ;o)

Ha en fin dag! :o)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...