Gå til innhold

Fått time i porsgrunn i morgen:)) hva kan jeg forvente meg på en sånn første samtale?

Anbefalte innlegg

Sto på venteliste på fertilitetsklinikken i Porsgrunn med 7 mnd ventetid. Men i dag, bare litt over en mnd siden jeg ble henvist dit, ringte de og sa jeg kunne få komme allerede i morgen. Jeg har ikke sendt søknad om ivf, men mangler EL så skal vel til med sprøyter.

Det jeg lurer på er hva som skjer på en sånn første time?

Gleder meg til å komme igang:)

Fortsetter under...

Det blir nok mest prat og muligens innvendig UL. Hvis du har PCOS blir det kanskje prat om kosthold og vekt, dvs. hva du slev kan gjøre for å hjelpe kroppen på riktig vei. Det blir sikkert tatt blodprøver også og har ikke mannen din teste sæden enda blir det sikkert satt av tid for det.

Lykke til!

:-)

Jeg driver på i Porsgrunn og kan fortelle deg hva som skjer første gangen......He he duer vel ganske spent tenker jeg!!! Det var jeg også...

Men slapp helt av , de er så utrolig imøtekommende og trivelige der....

Dere kommer inn til samtale med lege, fyller ut litt papirer (ta med bilde av dere selv). Så går legen gjennom deres gyn historie, medisinske historie. Går gjennom en del spørsmål om din helsetilstand, tar mål og vekt.

En GU, med innvend UL og cyt prøve. Blodprøver og urinprøver.

Så kommer dere inn til spl og det bli evt avtalt videre plan og oppstart med medsiner

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...