Gå til innhold

hjelp.....!!


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

den væsker ut av det lille såret der hvor epidralen ble satt... hmmm klødde meg på ryggen og så begynnte det og væsek... har oxo begynnt og få vondt rundt det området.. er det normalt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, har du merke der enda du da. Jeg fikk jo 7 stikk og alle er borte. MEN, det er helt sikkert normalt. Du får følge litt med på det og hvis du får feber eller blir dårlig får du ringe lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Det stikket har jeg ikke merket noe til siden de tok det ut. Jeg ville kanskje ringt fastlegen i morgen og spurt hva han mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare ømt ei uke hos meg. Tror jeg ville ringt legen, bare for å sjekke. At det væsker ut, burde jo være trygt, er vel verre hvis noe kan "krype inn", men hør med noen som har peiling med dette du. Tror egentlig ikke fastlegene er så flinke på slikt, hadde ringt poliklinikken der jeg fødte jeg, de er mye flinkere, og står til mors disposisjon - svarer på slikt over telefon hvis det er helt ufarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du burde kanskje ringe poliklinikken å høre. Høres jo rart ut at det skal veske nå så lenge etterpå.

Jeg fikk spinal, det er jo stikk i ryggen der også, men jeg har ikke merket noe til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...