Kristin **gull 5/3-07** Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Har nå alt stort sett klart til at gutten skal komme. Masse lyseblått både i tepper og klær. Så nå har jeg begynt å drømme at jeg får jente i stedet for i tillegg til mange andre syke drømmer........ Andre som drømmer myyyye nå????? Har 5 uker igjen.........
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 ja jeg drømte inatt at vannet gikk og ingen var der å hjalp meg..hehe...drømmer mye om den lille... har også kjøpt inn alt til gutt,hehehe.. drømte her en natt at jeg fikk en jente og begynte å grine fordi jeg ikke kunne bruke noe av det jeg hadde kjøpt..hehehhe
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Hehe ja drømmer i maaaassevis;) I natt så hadde jeg tydeligvis pusteøvelser i søvne, så d blir jo litt action for han som skal prøve å sove ved siden av:p Venter jente, og drømte tre ganger at jeg får en gutt.. Ene gangen så fødte jeg på en buss stopp, og to politifolk var jordfedre:P Hihi..Burde nesten ha skrevet det i en bok, så man ikke glemmer alle rare drømmer!
Kristin **gull 5/3-07** Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2007 Godt at jeg ikke er alene da! Våkner av at jeg får panikk for at babyen ikke har klær i det hele tatt så nå har jeg vært å kjøpt et par nøytrale plagg! ;D Det er jo både en jordmor og en lege på sykehuset som har sett at det er en gutt så jeg håper at de ikke har bommet begge........
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Gjett om......... Jeg drømmer at jeg må på do hele tiden og de toalettene jeg finner er så gørrskitne eller åpne slik at folk kan se rett inn til meg slik at jeg ikke får det til, heldigvis........... Da våkner jeg som regel å bare må løpe på do!
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 skjønner deg har vert på 2 ul og begge sa gutt... på den siste var i uke 30 og da sa legen at kjønnsorganene egentlig var vanskelige å skille siden pungen kan se ut som hovne skamlepper på jentebabyene,men nå sa han at pungen var for stor til å være skamlepper så det var nok en gutt... men alikevel tenker man tenk om...hehe..
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Uffda..må ikke få helt panikk nå da:P Klær er jo egentlig det minste problemet når bebisen er født..ALLE vil som regel kjøpe;) Men det er rart med det..
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Jeg drømmer ofte at jeg har fått barnet, og det er gjerne flere mnd gammelt allerede. Men det er ALLTID en gutt, og UL sa jente... begynner å bli litt usikker, og jeg som har kjøpt så mye røde og rosa klær.... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå