rødhette* Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Pga medisiner må jeg gi lillegutt mme denne uka, i stedet for å amme han. Nå ser vi jo hvor mye han spiser, siden vi gir på flaske. Kan vi regne med at når jeg ammer, er det like mye han spiser da?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Han vil nok drikke mindre mme. Denne melken er mye mer mettende - så jeg vil nok tro at han ikke vil drikke like ofte. Husk å ha malt i melken ellers blir det magetrøbbel.
rødhette* Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 Han spiser like ofte.. og har ikke hatt magetrøbbel
rødhette* Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2007 uff, virker som han har litt trøbbel med magen akkurat nå Vi får kjøpe malt imorra...
Gemini77 Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Trenger nødvendigvis ikke å drikke mindre mme eller like mye som mm. Helsesøster sa at ofte drikker babyer mer når det er ¨på flaske fordi de slipper å "jobbe" så fælt for melken. Derfor drikker de ofte litt mer enn de nødvendigvis trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå