Gjest Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 har så lyst at noe skal skje snart... kanskje ikke så mye fødsel enda,men noe liksom.. er 32 uker på vei,og kjenner ikke noe ubehag enda,utenom noen kynnere...ser heller ikke noe til slimproppen,vonde kynnere,mensmurringer,vondt i ryggen eller noe...ikke noe vondt liksom... vet jeg burde være glad for det og det er jeg også,ikke misforstå... men har så lyst på nurket mitt nå....
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Vær glad du så lenge babyen holder seg inne. Forrige gang jwg var gravid gikk vannet mitt i uke 25, og jeg fødte i uke 29. Uansett hvor utålmodig DU er har faktisk babyen det best der den er nå - inni din mage. Føder du nå kan du regne med et barn som ikke er ferdig utviklet, som kan ha pusteproblemer og må tilbringe noen uker på nyfødt intensiv med alrt det innebærer av belastning både for deg og barnet. Så smør deg med tålmodighet og gjør som jeg - be om at du føder på termin!!!!!!!
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 ja jeg vet.....men er liksom så utolmodig fordet...
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 har det på akuratt samme måte som deg *KiNe venter MaRsGuTT* !! skikkelig utolmodig jeg også, selvom jeg vet babyen bør være i magen så lenge som mulig så vil jeg ha den nåååå.. ser for meg noen lange uker fremover. hehe:)
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 ja ikke sant?? jeg vet jo så klart det er best for han at han ikke kommer enda,men jeg klarer ikke la ver å tenke sånn... hver dag... går liksom å leter etter tegn,blir nesten glad om jeg får litt vondt i korsryggen,håper liksom det er noe som skjer.. huff...føler meg fæl nå...
småen og smulan Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Jeg forstår dere så alt for godt. Er selv 35+6 på vei og har kjent utålmodigheten blomstre de siste 3-4 ukene. Det er vel bare å glede seg over at det stadig nærmer seg, men er veldig nyskjerrig på hvem den lille krabaten er:-)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Jeg skjønner hva dere mener til tross for det jeg skrev over, men mitt beste råd er å prøve å fokusere på noe annet, ellers blir tiden fryyyyyyktelig lang for dere de siste ukene. Babyen kommer når den er klar og det er det beste!! :-)
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 ja den kommer jo når den er klar... men glede meg sååå mye til å holde han,å se han...åååååååå.. blir laaange uker dette ja...
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Hehe, flirer litt nå, men ikke misforstå meg - har hatt det sånn lenge selv=) Grunnen til at jeg flirer litt er at jeg sitter her i uke 40+2, er drit lei, uten å ha merket noe til det du ramset opp her i begynnelsen!!! Har noen kynnere, men ikke vonde eller noe som helst! Og jeg er så lei nå at jeg tror jeg skal gå på veggene, men jeg kan tross alt trøste meg med at det er max 14 dager til babyen er ute!!!=)
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #10 Skrevet 29. januar 2007 ja det er jo verre for dere som faktisk har grunn til å være leie nå liksom... hehe...jeg vet jo at jeg må smøre meg med tålmodighet... kommer til å spy av meg selv på slutten,det er jeg sikker på...
**My little Miss drama and I** Skrevet 29. januar 2007 #11 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har det vell helt motsatt av deg.. men er bare snart 29 uker:-).. Jeg har drømt så mye om for tilig fødsel at jeg vil at hun skal holde seg der inne til tiden er inne for henne:-).. men regner med når jeg begynne å nærme meg å har 2-3 uker igjenn at da er jeg klar for at hun skal komme!:-)... men vil heller vente helt til terminen enn at hun skal komme altfor tilig altså... min største frykt nå.. Kanskje å fordi vi skal flytte i ny leilighet snart og ting er ikke på stell o,l... men de små kommer vell når de vil, men gleder meg til den tid kommer... Håper du ikke er for utålmodig da og at tiden går fort for deg fremover;-).. selv er jeg 100% sykemeldt og noen dager går sååå sakte:-(
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #12 Skrevet 29. januar 2007 Hallo??? For all del jenter. Forstår at dåkke e leie.. Det e eg o det. E 36-3 på vei, men e lykkelig så lenge ungen vil være der og.. Den kommer når den e klar. Tenk om den kommer for tidlig alt det stress. Då må dåkke ligge på sjukehuset minst frem til termindato, og kanskje det e for risikabelt for babyen sjøl om de sier at de kan redde babyen fra uke 25... Det e liksom ein risk... Alt detta vett dåkke vel sjøl o, men det besta e nok at den blir i magen så lenge den kan... Ikkje gå og kjenn etter symptomer og sett høge forhåpninger te dåkke sjøl... Det gjør kanskje bare vondt verre i denne hormonperioden våras...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå