Gå til innhold

emmaljunga bilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har bestilt dette setet?

Jeg vurderer sterkt å kjøpe det- men har ikke funnet ut hva det vil koste ennå. har lyst til å ha med understell slik at jeg kan klapse det på min emmaljunga-vogn (smart duo kombi 07)

Noen som har en pris??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bestilt, koster 1499,-.

Skrevet

+ 1000,- hvis du vil ha isofix...... Men det er et kjempefint sete, så det er det sikkert verdt ;-)

Skrevet

Hmmm, der vi bestilte sa de at det ikke fantes Isofix til dette setet.

Da skal jeg ringe dem i morgen for¨å forsikre meg!

Skrevet

joda, jeg fikk pris med isofix fra Kattis Babyshop i strömstad, men hun sa at den nye bilstolen ikke var i salg før nå i februar hvis jeg husker riktig? men der tror jeg prisen for setet var 1299 svenske? + ev isofix

Skrevet

Vi har også bestilt det i dag. 1495 for setet, 995 for isofix + 149 for adapter til vogn.

PS: det er lang leveringstid på det. jeg får ikke mitt før i midten av mai. og di produserer kunn bilseter som blir bestilt;)

Skrevet

hva i all verden er isofix?

og adapter er det samme som understell eller?

Skrevet

Jeg sendte mail til Rudo i dag, og det stemmer at det finnes Isofix.

Til deg som lurte; Isofix er en base som du kan klikke setet ned i. Da slipper man å feste bilselen rundt setet for hver gang man tar det ut og inn. Bare å klikke på og av! Supersmart...

Adapter er dings du setter på vogna for å få setet til å passe, de gangene festene på setet og vogna ikke går overens bruker man adapter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...