2 gutter og 1 jente Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Har hatt kynnere flere ganger i timen i dag. Er helt gåen...hva kan det bety? er det vanlig? Har prøvd å ta det rolig og bare ligge...men det skjer likevel... er 27+3 i dag.... Er det flere som har det sånn?
2 gutter og 1 jente Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. januar 2007 ingen som vet om dette er vanlig?
doble Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Hadde endel kynnere når jeg stresset mye, når jeg jobbet. Men hjelper for meg å ta det med ro. Har ikke såå ofte lenger, men de kan komme når jeg hviler og. Kan jo høre med lege, hvis det fortsetter de neste dagene og..sånn hyppig.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 er akkurat 27uker i dag ja..har også hatt noen kynner i dag.Jobber fullt enda her..lurer på om jeg må starte og ta det med ro snart.
2 gutter og 1 jente Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2007 Ohh, endelig svar! Jeg er sykemeldt pga ryggen, så jeg prøver å ta det veldig rolig. men lurer på om at det kanskje er tanken på at vi skal flytte om 3 uker å mye usikkerhet rundt jobb og alt som gjør det? Så stress kan føre til at det skjer da...det forklarer jo igrunnen mye. Men kan det være farlig for beibien da? Ja...får ta det opp med legen. Takk!!!
yret Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Kynnere er ikke farlig for barnet, men om de blir veldig _regelmessige_ bør man ta kontakt med lege/fødeavd. for å være på den sikre siden. Unntaksvis kan det være et tegn på begynnende fødsel/prematurfødsel, men som oftest er det helt ufarlig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå