Lille Trille 2015 Skrevet 29. januar 2007 #1 Del Skrevet 29. januar 2007 "godt" å høre at det ikke bare jeg som er kvalm. Jeg skal til legen for første gang først om en uke, og håper jeg holder ut så lenge. Er kvalm hver eneste dag, men går likevel i full jobb og er aktiv etter jobb....ikke lett å skjule at jeg er kvalm og gravid...ingen som vet at jeg er gravid nemlig, og hadde ikke tenkt å si noe med det første for jeg vil prøve å leve så "vanlig" som mulig fremover... Leser at det er flere som sykemelder seg - godt mulig at jeg også må gjøre det....men som sagt ikke så lett uten at familie og venner finner ut hvorfor jeg er syk, og ikke minst på jobben... Aktiv sykemelding - kan man da styre det selv hvortid man går på jobben og slikt? Er til tider så utrolig kvalm at jeg mest av alt har lyst å legge meg ned... Spyr ikke noe særlig men er rett og slett så kvalm at jeg sliter med å komme meg opp av sengen... Huff - ikke meningen å klage slik... Er forresten helt ny her innpå, og aner ikke noe om termindato eller hvor langt jeg er på vei, men må har skjedd en gang i desember Er også singel......men treffer han som er far til barnet jevnlig (han vet ikke noe om dette enda) Har sikkert hundre spørsmål etterhver her.....aner ikke noe om hva man skal spise, hvilken hensyn man må ta, hvor aktiv man kan være innen forskjellige ting;) Så watch out - spørsmål kommer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7997853-kvalm-kvalm-kvalmblir-det-bedre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klikk Skrevet 1. mars 2007 #2 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg tror kvalmen pleier å gi seg fo de fleste rundt uker 14. Du finner ut hvor langt du er på vei ved å regne fra første dag i siste mensturasjon. Håper formen din snart blir bedre! Lykke til!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7997853-kvalm-kvalm-kvalmblir-det-bedre/#findComment-8438483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå