guttemamsen80 Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 venter mitt tredje barn i april....hva blir det? er født 06078, han 130978 klem fra gravide meg
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Hei du med lillebeibi i magen:0) Jeg får opp bilde av en skjønn liten gutt, jeg:0) Hva har du fra før forresten? Får nemlig ei jente og to gutter....
guttemamsen80 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 jeg har to gutter på 3 og 6 år.....mannen min mner dette blir vårt siste barn, men jeg har veldig lyst på en attpåklatt...hehe..tror du det blir jente nå da? Syns jeg har veldig guttemage, men føler litt at det kan bli jente....mulig jeg er påvirket av alle rundt meg:-)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Da ville jeg sagt at du får jente nå, jeg. Ser nemlig denne herlige flokken på tre samlet. Har ofte fått bilde av barn som lever idag, når jeg forsøker å fokusere på fremtiden. Så heldig du er!
guttemamsen80 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2007 får håpe du har rett da.....ikke fordi at en til gutt ikke er velkommen, men det er bare gutter i min familie, så det hadde vært litt stas med en jente...i hvertfall hvis dette er mitt siste barn:-) tusen takk for at du tok deg tid til meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå