Blue Lady Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Kvalmen er borte (jippi) og jeg har ingen graviditetstegn og heller ikke mage. Tenk viss jeg egentlig ikke er graivd? At det bare er innbildt alt sammen? Hehe, utrolig dum og ukonstruktiv tanke i og med at jeg har vært styggkvalm i 6 uker, mista mensen og hatt to positiver gr.tester... men tenk om.. Dagens rare innlegg fra meg
Økologisk_knekkebrød Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Hihi, sånn har jeg også tenkt, t.o.m. etter jeg hadde vært hos jordmor og hørt hjertelyden!
PrøvLykken Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Tenkte på det før i dag... Tenk så ille å komma på UL i veke 19 og få vita at det ikkje er noko der... Har jo høyrt hjertelyd, so det må jo vera eit lite menneske der!
Blue Lady Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2007 *fnis* Bra det ikke er bare meg tenkte også litt på det der med ul, gud så flaut liksom
Minnie_Moon Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Tenker sånn ennå innimellom jeg. Selv om jeg har vært på UL, og hørt hjertelyden... Kjenner spark og alt... Men at det er en liten baby der inne, det er så ufattelig...
Blue Lady Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har erken hørt hjertelyd eller hatt ul Gleder meg til jeg skal til JM om 3 uker (lenge til ja)
Minnie_Moon Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Neida, det går så fort, så plutselig har du vært på fire-fem kontroller alt :-)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Da er vi flere som likt, hehe=) Skal på ul på torsdag, gleder og gruer meg..... Føles ikke ut som jeg har en baby i magen, er så uvirkelig ennå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå