atlje Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Så lurer jeg egentlig på hva som skjer.... våknet klokken tre...med kraftige tak i ryggen...som gikk nedover beina også...de varte i ca 30 sek og kom med 3-5 min imellom...jeg måtte puste meg gjennom de...og skalv som en stukken gris.... klokken fem...måtte jeg opp å gå litt..og da gav det seg plutselig...?? takene forsvant aldri helt...men var så sjeldne at jeg sovnet mellom slagene...klokken sju..var det derimot i gang igjen..og nå hvert 2. min igjen ca 30 sek lange og smertene var hovedsaklig bak i korsryggen (så vonde at jeg lå å peste rett og slett...) vekte sambo på nytt...ringte føden..fikk beskjed om å komme...gikk i dusjen..og borte var de igjen?? Sitter her nå...og er helt vanvittig sår på den venstre side av magen hel nede..gjør vondt å klemme der.....skjønner ikke hva det kan være? Noe som vet hva dette kan være?? Noen som har opplevd noe lignende? Blir veeeeeldig takknemlig for svar er forresten 1 dag over termin
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Virker som at det nærmer seg fødsel for din del. Om det ikke har tatt seg opp igjen så gjør det vel det ganske snart skulle jeg tro!
atlje Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 åå hjelp...fikk nesten litt puls nå hehe... Håper virkelig du har rett...og ikke..hehe...for det jeg hadde i natt var VONDT! men vil bli ferdig nå.... Men den sårheta jeg har.....er det normalt å få etter en slik natt kanskje?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Jeg hadde det slikt med siste sv.skap. Fikk smerter på dagen og så gav de seg. Så starta de igjen på natta, og da fikk vi det jaggu meg travelt! Du får prøve å gjøre noe i huset og ikke tenke på det (om det går). Jeg bytta på sengene jeg for jeg vil jo komme hjem igjen til "rein" seng når jeg kommer fra sykehuset, og det virka på meg kan du si! Men så måtte jeg jo løpe opp og ned trappene for jeg måtte jo vaske de brukte i tillegg slik at jeg slapp det når jeg kom hjem....... (Ingen fare for at andre hadde tenkt å gjøre det mens jeg var borte ) Jeg har ennå en del uker igjen, men er også veldig sår nederst i magen da den lille har lagt seg godt til rette laaaaaaaaaangt nede. Aldri nøl med å ringe til sykehuset om det er noe som du føler ikke stemmer eller du får vondt igjen. Det er bedre med en sjekk for mye enn en for lite! Lykke til!
atlje Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2007 håper vi ikke får det for travelt da..har et stykke å kjøre.... Hvor fort bør vi reagere nå da tro..hvis det setter igang igjen....kjenner det murrer veldig nå..og kommer noen småtak en gang i blandt.. Har bestemt meg for å opp å gå så fort jeg får vondt igjen...er da vondtene forsvant sist...forsvinner de ikke..ringer vi.... åååå jeg er så spent og redd og ja...uff
atlje Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2007 takk takk.. Håper enten at det skjer i natt...eller at jeg får sove hele natta....blir slitsomt å holde på slik i lengden
kfitjar Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Åh så spennende!!! Jeg gleder meg sånn på dine vegne. Pls hold oss oppdatert. Jeg har 10 uker igjen, men gleder meg kjempe mye til fødselen (og jeg har gjort det 3 ganger før!)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Det kommer jo an på hvor lang kjøretur du har! Når det begynner å bli riktig ubehagelig så tror jeg at det er best å pakke sekken å komme seg avgårde. Ikke vent for lenge som jeg gjorde, rakk nesten ikke inn en gang før det var over! Du får ta tiden mellom hver ri, å ringe til føden å diskutere med dem hvor lang tid det er mellom riene før du bør ta bilen fatt! Tror nok at du er nybakt mamma i morgen! LYKKE TIL!
atlje Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. januar 2007 oppdatering: Jeg har ikke sovet så godt som i jeg har gjort i natt på lenge?? Ikke vondter eller noe...ja ja...er det rart jeg er på nippet til å gi opp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå