Gå til innhold

hvordan oppleves 1 års trassen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEHE,sikkert teit spørsmål,men hvordan er barna deres i trassalderen?Lurer på om gutten min er der,er litt over 11 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det ikke direkte trass, men han blir sint om han ikke klarer noe når han ikke er i form til å prøve masse.

Skrevet

vet ikke akkurat om hun er trass, men noen ganger hyyyler hun om hun ikke får det som hun vil. har lagt seg på gulvet og hylt et par ganger... går heldigvis fort over, og får avledet henne litt...

Skrevet

Åjada, legger/kaster seg ned og hyyler om han ikke får det som han vil. Jeg bare går fra han og da reiser han seg fort opp og kommer løpende etter blid som ei sol. Går veldig fort over.

Skrevet

Hvis man skal se det på den måten vil vel unger ha "trass" fra de begynner å få en egen vilje og langt opp i tenåra... :o)

Skrevet

Jeg syns også vesla kan være innmari sinna til tider. Enkelte ting som bare ikke går uten masse hyl og skrik. Og så ler de i barnehagen og sier at dette er ingenting... Gleder meg til hva som kanskje kommer ja..

Skrevet

ei venninne av meg sa det så fint.. trassalder har vi hele livet, vi tar bare små pauser innimellom!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...