Gå til innhold

Sendt søknad til Haugesund?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:-)

Jeg har ikke akkurat sendt søknad,men venter bare på å starte opp igjen. Har 1 avbrytt forsøk bak meg. Er opp til meg når jeg vil starte opp igjen,men har bar utsatt og utsatt det. Men er vel på tide å tenke videre nå:-)

Hvor langt er dere kommet og er dere ufrivillig barnløse? Her er det meg med pco:-(

Bor du i Hgsd?

En spennende tid dette:-) Masse lykke til!

Hei igjen!

Hyggelig å høre fra deg :)

Ja, vi har ønsket oss barn en stund, men har funnet ut at vi ikke klarer det selv p.g.a dårlig sædkvalitet. Så nå venter vi bare på svar fra Haugesund. Vi bor på Østlandet, men valgte Haugesund da det er mye korterer ventetid der enn andre steder. Blir litt spennende med reisingen, men gynokologen her vi bor følger opp underveis, så jeg tror ikke vi trenger så altfor mange turer dit. Er optimistisk og tror det klaffer på første forsøk- he, he... Du bor kanskje i Haugesund?

Heia:-)

Så spennende. Får håpe dere slipper så altfor mange turer over fjellet da. Er det på sykehuset eller privat hos Hausken dere skal? Er i det offentlige vi da,prøve det først:-)

Har prøvd noen år vi også,så får håpe det lykkes en dag:-)

Bor i Hgsd vi ja.

Optimistiske må vi være:-)

Annonse

Heisann Jordbær.

Ville bare ønske deg riktig lykke til jeg.

Jeg har selv vært i Haugesund for prøverør. Vi var så heldige og bli gravide på første forsøk.

Det å ta ut egg er ikke noe ekkelt i grunnen. Det gjør litt vondt, syntes jeg da, men det er så fort gjort. Det tok vel rundt 10-15 min. Var litt ømt noen dager etterpå, men når du tenker på hva slags premie du kan få, så er det bare blåbær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...