Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke laken bruker dere i vogna??Bruker dere den vanlige str som til sprinkelsenga??For det blir vel alt for stort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tenkt til å ha laken i vogna jeg...

Skrevet

litt rask i avtrekkern der ja... for det jeg mente å si er jo at ungen ligger i posen sin uansett... :)

Skrevet

Jeg vil anbefale lammeskinn og dyne, evt pose til babyen.

Skrevet

Jeg også lurte fælt på det, og på Princess fant jeg vognlaken i stretch som er i litt mindre str enn senglaken. Funker sikkert fint, så jeg kjøpte to :-)

Skrevet

Det i sprinkelsengstørrelse blir for stort ja. Får kjøpt i egen vognstørrelse, vi kjøpte ett i den tro at det passet vugga, men den eneste plassen den passet var til vogna, så nå har iv der. Ikke at jeg helt ser poenget med laken i vogna da. Ikke ennå hvertfall. Kjøpte vårt på Kid forresten.

Skrevet

bruker korthåret lammeskinn, med en gassklut ved hodet. Når det er kaldt ute bruker vi posen...

Skrevet

jeg har lammeskinn i vogna, men hadde tenkt å ha ett laken under likevel....men hvis jeg får tak i på kid er det helt topp:):)

Skrevet

bruker laken i vognbagen ja..men det er bare for å bevare madrassen lengre..unngår nupper osv..

Skrevet

Du bør ha laken i vogna ja, for det kan fort bli for varmt med vognposer og da er det greit med dyne når været blir mildere. Har akkurat vært på Kid å kjøpt laken. Kjøpte vogn laken i str 40x80. Så nå er de til vask :-)

Skrevet

takker for alle svar.... da blir det kid en av de neste dagene på meg:)

Skrevet

Heisann!

Moren min kjøpte 1 flanellslaken i størrelse for oss og klipte til for voggen og barnevognen. Tror du kan spare litt penger på det.

Skrevet

Jeg sydde noen selv i flanellsstoff. Da formsydde jeg de, slik at de passer akkurat. Men tror de har vogn-laken også, men de passer aldri helt, slik at det blir litt mye stoff på undersiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...