Gå til innhold

Hei

♥@nette med prinsessene♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre m babyer med falsk krupp ? Datteren vår har fått det og har blitt totalt forandret....Hvordan opplever dere andre dette ? Hvor lang tid brukte de på å bli bra og hvordan var de etter dette ? er redd hun kommer til å være kjempe engstelig.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min har hatt falsk krupp en gang, og det var ingen hyggelig opplevelse:(

Men kan ikke si at han har biltt noe forandret av det, er den samme som før han fikk det.

Han var snørrete og hostet en del en god stund etterpå!

Hadde vel litt problemer med å legge han i senga den første tida, men det var nok for at vi fjernet oppbygginga under madrassen slik at han ble liggende flatt, det ble nok litt ekkelt!

Jeg er litt bekymret for at han skal få det igjen neste gang han blir forkjølet, men vet at vi da skal takle det bra, siden vi fikk god hjelp første gangen han hadde det.

Men det er jo aldri gøy å se at barna ikke har det noe godt!

Skrevet

Eldste sønnen min hadde falsk krupp når han var mindre. Han hadde det et par ganger i året til han var 5 år. Det ble værre jo eldre han ble egentlig fordi da ble han ganske redd. Det eneste vi kunne gjøre var å henge han ut av vinduet for å få kald luft. Det gikk da over i løpet av 30 min ca. Han pleide å få det vår og høst. Da fikk han en litt mørk stemme da skjønte jeg at noe var på gang. Anfallene kom som regel om natten. Fæle greier! Heldigvis vokser de det jo av seg.

Skrevet

okey... kanskje litt annerledes hvis han har hatt det en gang... hun har hatt det i 4 dager nå og er ikke frisk.... huff... ikke noe gøy og se at babyen er så misfornøyd og ikke minst at hun ikke får puste skikkelig...

Skrevet

uff ja det er grusomt.....Ikke noe moro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...