Gå til innhold

November: Har du bleiebøtte?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Foreløpig klarer vi oss fint uten.. lukter ikke noe særlig av avføringen ennå. men kan tenke meg at lukten kommer når annen mat introduseres. Har dere, eller skal dere kjøpe bleiebøtte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte også bleiebøtte før Leon ble født. Vi bruker bleiebøtta til bæsjebleier og tissebleiene går i vanlig søppeldunk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bleiebøtte. Bruker den bare til Emilies bæsjbleier. Tissbleiene går i vanlig søppeldunk. Storebroren sine bæsjebleier hiver vi ut med en gang:-) Når det begynner å lukte kraftig av bæsjen, synes jeg det er like greit å hive bleia ut. Greit at bleiebøtta er luktfri, men når man skal tømme bleiebøtta fylles rommet av en skikkelig uhyggelig stank, gjorde det i alle fall hos oss etterhvert som Tobias spiste mer og mer fast føde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har ikke det! Men har Brabantia søppelbøtte på kjøkkenet, og den er luktfri, så dit går alle bleiene! Tømmes hver/annen hver dag!!

 

Jeg synes at de bleiebøttene, eller om det er posene lukter skikkelig ekkelt, det blir liksom litt parfymert bæsj! Synes den lukten er guffen på varme bad!! Mye eklere enn litt bæsjelukt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke bleiebøtte, men jeg tar å putter bæsjebleiene i brød poser og knyter igjen. Da kommer det ikke noe lukt av bleiene. Det fungerer veldig fint for oss..:ø)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...