Gå til innhold

November: Hvor mange barn ville du hatt..


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

om du slapp å gå gravid med de og å føde de? Jeg kunne tenke meg å ha kanskje 4 barn, men blir nok med 2 om jeg er så heldig å kunne få et barn til:) Det tredje må eventuelt vurderes nøye etter økonomi,helse osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en flott graviditet. Var ikke dårlig. Gikk opp 15 kilo men syntes det var overkommelig. Litt vann på slutten, men gikk vledig mye og holdt på og flytta så tror det kom mye an på det. Og syntes det var kjempekos å være gravid så hadde det bare vært det skulle jeg gjerne hatt mange mange barn. Men en mer realistisk tanke er vel 2 eller tre. Jeg ønsker meg tre, sambo to. Får se hvordan det blir. Foreløbig er det greit, Eir er snill og for det meste grei å ha med å gjøre, men de sier jo at en er ingenting, to er ti eller noe sånnt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 barn nå. Ville gjerne hatt flere hvis jeg kunne sluppet unna selve svangerskapet. Fødselen skulle jeg heller kommet igjennom. Fem kanskje? De to eldste barna mine er så store nå, at det nesten hadde vært som å begynne på et nytt kull:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eksmann og jeg snakket om at vi gjerne ville ha 5 barn...... Nå har jeg 7 :o) ...og det er i hvert fall ikke pga fødslene. De skulle jeg helst ha vært foruten. Men er kjempefornøyd med ungeflokken da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg kanskje at jeg kunne vurdert å ha 3 eller 4 kanskje;) Men jeg er egentlig godt fornøyd med 2 jeg.

Skulle ikke ha fler etter dattera da......... jaja, blir ikke overaska om jeg ender opp som 4 barnsmor...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...