Curtain - Fødeklar Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Hei! Frem til nå har jeg vært medlem i juni-klubben, men etter dagens ultralyd kommer jeg inn til dere i juli-klubben. Hadde termin 30.06, men ble flyttet til 06.07 etter dagens ultralyd. Dette er barn nr. 4 for oss, og vi var veldig spent på kjønnet da vi har tre jenter fra før. Det var nok en liten jente der inne fant vi ut i dag :-) Alt så bra ut, så nå er det bare å vente........... Lykke til alle juli-mammaer!
MomInUSA Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Velkommen hit!!! Alltid koselig med nye medlemmer - fire jenter - det er helt utrolig!!! Gratulerer saa masse. Saa morsomt da. Fint aa hoere at alt stod bra til. Lykke til videre og ha en fin dag!!!
Mamma til Nathaniel Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Jeg flytter også over fra juni-klubben til juli-klubben. Var på UL i går, og fikk terminen flyttet fra 28/6 til 5/7. Alt stod bra til med den lille. Det er en bedagelig liten gutt som skal vokse seg stor og fin.
oktoberjentene;) Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Velkommen til dere begge... så spennende å få vite kjønnet... kos med både jenter og gutter da =o) lykke til videre i svangerskapet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå