MiniBassen Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Har kjøpt fruktmos til tulla i dag, men skal den varmes før jeg gir den til henne?
mammsen06 Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Hei:-) Du må vel ikke varme det. men jeg gjorde det de første gangene sånn at det ikke skulle være så kaldt. For de er jo vant til lunka mat og drikke nurka våre:-) Tenkte at siden det blir en ny smak, så trengte hun ikke få det kaldt. Tok lang tid før hun vente seg til smaken. Men skal si deg når hun første fikk smaken på det så går det ned på høykant:-)
solastråler Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Det kommer annpå hva babyen din hva hun liker. Jeg varmer den til min lille skatt, hun grynter bare på nesa vist den er for kald.
mammsen06 Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Ja barna er så forskjellige, ingen er like:-) Jeg bruker å ha ilag med grøten og når hun begynner å bli lei. Da kommer det en liten tungespiss frem først, liksom for å sjekke at dette ikke er grøt, men god frukt:-) Så da gjelder det å ha frukta fremst på skeia:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå