Meg og mini med ny spire :) Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 der hvor det står antall skjeer, til antall ml vann, står det bare for 3, 4 og 6 skjeer.. altså, enten er valget 145 ml melk, litt for lite, eller 220 ml alt for mye... eeh, kan jeg ikke bruke 5 skjeer pulver, også regne ut hvor mye vann det blir? det blir vel 166 ml vann ca jeg skal bruke da? er redd for å gjøre noe galt... men tenker jeg rett??? hva er deres erfaring med HIPP? vi bruker collett, men det STINKER jo.. NAN gulper han så mye av, har da prøvd 2 måltid med HIPP i dag.. gulpet endel nå også men, det stinker vertfall ikke døden.
mamma til en skatt Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Jeg bruker bare hipp nå, det fungerer kjempe bra! Lite gulping! Jeg bruker 150ml kokt vann og har i 41/2 skje pulver, det blir 160-165ml ferdig blanding.
vi blir 4 :o) Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 heisann! jeg blandet ofte to flasker i slengen, en med 130 ml vann og en med 200 ml.. etter at melkepulveret er blandet godt i begge flaskene, helte jeg litt fra den med mest i, slik at begge flaskene inneholdt like mye.. Nå drikker lillegutt 220 ml hver gang, så nå er det ikke noe problem lengre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå